Gjest ajna Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Har litt pusteproblemer og lurer på om noen har opplevd lignende.... Klarer ikke å trekke pusten ordentlig inn, akkurat som om jeg mangler oxygen, så jeg må trekke flere ganger for å til slutt føle at det kommer 100% tilbake igjen... Det skjer med jevne mellomrom, i det siste oftere.... Kanskje litt mer når jeg ligger?.... Er det noe jeg burde gå til lege for, eller kan det bare være stress? Det begynte i fjor engang,men gikk over i en periode, så begynte det igjen for noen måneder siden. Jeg er ei jente i 20 årene, trener, og spiser sunt, så dette føles merkelig og jeg begynner å bli bekymret. Er plagsomt, da jeg ikke får sove når jeg legger meg.... Noen som har gode råd? 0 Siter
Gjest Vewntoline Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Høres ut som astma. Prøv Ventoline og se om det hjelper. Det gjør de også på testen hos legen. 0 Siter
Gjest har hatt samme problem Skrevet 22. juli 2008 Skrevet 22. juli 2008 Jeg syns helt klart du bør be om henvisning til en øre-nese-hals spesialist. Jeg måtte sstå på overfor fastlegen min i lang tid før hun gikk med på det (hun syntes det var unødvendig) og det viste seg da at jeg hadde kronisk oppsmulmede neseslimhinner. En kort poliklinisk operasjon under bedøvelse,g jeg ble mye bedre. 0 Siter
meg__123! Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 akkurat sånn har jeg det også. Innimellom.. ganske slitsomt å føle at man ikke får puste. jeg må liksom trekke luft ordentlig inn for å få "nok" oksygen.. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Dette bør du få sjekket ut, det kan, som skrevet under her, være en helt "enkel" årsak som er lett å gjøre noe med, uansett, du er såpass ung og frisk ellers -at det er ikke normalt å ha det slik. Få deg en legetime du. 0 Siter
Gjest ajna Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg syns helt klart du bør be om henvisning til en øre-nese-hals spesialist. Jeg måtte sstå på overfor fastlegen min i lang tid før hun gikk med på det (hun syntes det var unødvendig) og det viste seg da at jeg hadde kronisk oppsmulmede neseslimhinner. En kort poliklinisk operasjon under bedøvelse,g jeg ble mye bedre. Var det sånn at det skjedde i perioder eller var det sånn hele tiden? Hos meg kommer det i perioder, mest når jeg stresser, men av og til kommer det uten at jeg verken har uroet meg eller noen ting..Kan sitte å slappe av, eller trene og plutselig kommer det.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.