Gå til innhold

Pusteproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt pusteproblemer og lurer på om noen har opplevd lignende....

Klarer ikke å trekke pusten ordentlig inn, akkurat som om jeg mangler oxygen, så jeg må trekke flere ganger for å til slutt føle at det kommer 100% tilbake igjen...

Det skjer med jevne mellomrom, i det siste oftere....

Kanskje litt mer når jeg ligger?....

Er det noe jeg burde gå til lege for, eller kan det bare være stress? Det begynte i fjor engang,men gikk over i en periode, så begynte det igjen for noen måneder siden.

Jeg er ei jente i 20 årene, trener, og spiser sunt, så dette føles merkelig og jeg begynner å bli bekymret. Er plagsomt, da jeg ikke får sove når jeg legger meg....

Noen som har gode råd?

Fortsetter under...

Gjest Vewntoline
Skrevet

Høres ut som astma. Prøv Ventoline og se om det hjelper. Det gjør de også på testen hos legen.

Gjest har hatt samme problem
Skrevet

Jeg syns helt klart du bør be om henvisning til en øre-nese-hals spesialist. Jeg måtte sstå på overfor fastlegen min i lang tid før hun gikk med på det (hun syntes det var unødvendig) og det viste seg da at jeg hadde kronisk oppsmulmede neseslimhinner. En kort poliklinisk operasjon under bedøvelse,g jeg ble mye bedre.

Skrevet

akkurat sånn har jeg det også. Innimellom.. ganske slitsomt å føle at man ikke får puste. jeg må liksom trekke luft ordentlig inn for å få "nok" oksygen..

Gjest xbellax
Skrevet

Dette bør du få sjekket ut, det kan, som skrevet under her, være en helt "enkel" årsak som er lett å gjøre noe med, uansett, du er såpass ung og frisk ellers -at det er ikke normalt å ha det slik. Få deg en legetime du.

Skrevet

Jeg syns helt klart du bør be om henvisning til en øre-nese-hals spesialist. Jeg måtte sstå på overfor fastlegen min i lang tid før hun gikk med på det (hun syntes det var unødvendig) og det viste seg da at jeg hadde kronisk oppsmulmede neseslimhinner. En kort poliklinisk operasjon under bedøvelse,g jeg ble mye bedre.

Var det sånn at det skjedde i perioder eller var det sånn hele tiden? Hos meg kommer det i perioder, mest når jeg stresser, men av og til kommer det uten at jeg verken har uroet meg eller noen ting..Kan sitte å slappe av, eller trene og plutselig kommer det..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...