Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valnøtt

Jeg har fått så dilla på styrketrening i sommer. Etter en del år nå med et lidenskapelig forhold til sykkelen min, har denne sommeren blitt brukt på løping i skogen og stort sett med en styrkeøkt når jeg kommer hjem.

Nå har jeg sett et balansebrett på sportsbutikken. Det så gøyalt ut - menneh.... Hvordan trener man på det? Noen som vet?

Også har jeg nettopp testet situps rekorden min. 310 situps må vel være bra vel? I tre serier med ca tretti sekunder pause mellom. For en forhenværende superovervektig er jeg ihvertfall fornøyd jeg B-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311120-balansebrett-og-situps-b-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Valnøtt

''310 situps må vel være bra vel?''

....!....

Jepp :-)

Jeg ser ut til å ha naturtalent for mageøvelser - spesielt situps. (Noe må jo jeg klare også - jeg kan ikke hverken synge, danse eller holde balansen på noe vis mm)

Jeg er ikke i nærheten av noe sånt ellers altså - armhevinger feks er det 3 x 10 med knærne i gulvet og da er jeg helt pumpa.

Men de situpsene er jeg litt stolt av :-)

Jepp :-)

Jeg ser ut til å ha naturtalent for mageøvelser - spesielt situps. (Noe må jo jeg klare også - jeg kan ikke hverken synge, danse eller holde balansen på noe vis mm)

Jeg er ikke i nærheten av noe sånt ellers altså - armhevinger feks er det 3 x 10 med knærne i gulvet og da er jeg helt pumpa.

Men de situpsene er jeg litt stolt av :-)

Du banker meg så det synger når det gjelder både armhevinger og situps i alle fall.... :o|

Gjest Valnøtt

Du banker meg så det synger når det gjelder både armhevinger og situps i alle fall.... :o|

Jøss... Det hadde jeg ikke trodd - du er jo så flink! Hmmm. Kanskje jeg skal ta opp jakten på joggingen din og faktisk se om jeg kan klare å finne ut hvor langt jeg løper på runden min........ ;-)

Kjenner at sykkel-behovet har begynt å melde seg igjen også, så det er nok ikke så mange fler løpeturer før det blir landeveien og raceren igjen :-)

Jøss... Det hadde jeg ikke trodd - du er jo så flink! Hmmm. Kanskje jeg skal ta opp jakten på joggingen din og faktisk se om jeg kan klare å finne ut hvor langt jeg løper på runden min........ ;-)

Kjenner at sykkel-behovet har begynt å melde seg igjen også, så det er nok ikke så mange fler løpeturer før det blir landeveien og raceren igjen :-)

Jeg jogger og sykler jeg, driver ikke så mye med annen trening egentlig. Klarer 30 situps da... Armhevinger har jeg problemer med for jeg har så dårlige hender at jeg er glad om jeg klarer 8-10 på knærne.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...