Gå til innhold

Norges vakreste kvinne..


Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så ikke tråden din din, men jeg vil tro slettinga har å gjøre med at en kontroversiell eksdoler er med i konkurransen. Det tok veldig av sist hun ble nevnt her inne. Meget mulig at det samme har skjedd nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Jeg så ikke tråden din din, men jeg vil tro slettinga har å gjøre med at en kontroversiell eksdoler er med i konkurransen. Det tok veldig av sist hun ble nevnt her inne. Meget mulig at det samme har skjedd nå;)

Åååå...Ja, de sa hun hadde vært på Dol.

Jaja, rare greier! Fatter ikke at det tok så av..

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest curiously

Jeg så ikke tråden din din, men jeg vil tro slettinga har å gjøre med at en kontroversiell eksdoler er med i konkurransen. Det tok veldig av sist hun ble nevnt her inne. Meget mulig at det samme har skjedd nå;)

Ok, nå ble jeg dødsnysgjerrig... Har hun endt opp i finalen? Initialer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå ble jeg dødsnysgjerrig... Har hun endt opp i finalen? Initialer?

Ja hun er i finalen! :0)

Ei flott dame med 7 barn, Jasmine Magdalena Welo er hennes navn. Blir spennende å se videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest curiously

Ja hun er i finalen! :0)

Ei flott dame med 7 barn, Jasmine Magdalena Welo er hennes navn. Blir spennende å se videre.

Ok. Hva var nicket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Hva var nicket?

Vet ikke....

Jeg visste ikke at hun hadde vært her inne da jeg la ut første link. Jeg var ikke her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Vet ikke....

Jeg visste ikke at hun hadde vært her inne da jeg la ut første link. Jeg var ikke her da...

Nå måtte jeg søke det opp.. Sikkert en flott dame hun, men gu hjelpe meg for noen harry/trashy bilder hun har lagt ut av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg søke det opp.. Sikkert en flott dame hun, men gu hjelpe meg for noen harry/trashy bilder hun har lagt ut av seg selv...

Skal vel ikke så mye til for å være harry her på dol da ;0)

Synes det er ei flott dame, med mange flotte bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Skal vel ikke så mye til for å være harry her på dol da ;0)

Synes det er ei flott dame, med mange flotte bilder.

Høyhælte støvletter, pelsjakke, stikke ut rumpe og pupper i kort-kort-kort kjole, trutmunn og svarte solbriller... Er nok harry et stykke utenfor DOLs grenser, vil jeg tro. Hadde det vært gjort med en smule selvironi kunne jeg gått med på det, men.. Ustilig.

Men hver sin smak! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyhælte støvletter, pelsjakke, stikke ut rumpe og pupper i kort-kort-kort kjole, trutmunn og svarte solbriller... Er nok harry et stykke utenfor DOLs grenser, vil jeg tro. Hadde det vært gjort med en smule selvironi kunne jeg gått med på det, men.. Ustilig.

Men hver sin smak! :-)

Hihiihi, enig i at ikke alle bildene var like fine.

Men synes det var mange fine bilder :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Hva var nicket?

Jeg husker ikke helt. Jasmine eller Yasmine. Tror jeg. Sånne dolere kan vi like selv om vi ikke egentlig liker dem. Tøft gjort, sånn egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harry er bare fornavnet

Høyhælte støvletter, pelsjakke, stikke ut rumpe og pupper i kort-kort-kort kjole, trutmunn og svarte solbriller... Er nok harry et stykke utenfor DOLs grenser, vil jeg tro. Hadde det vært gjort med en smule selvironi kunne jeg gått med på det, men.. Ustilig.

Men hver sin smak! :-)

http://www.flottekvinner.no/bildegalleri/deltagere/jasmine_magdalena_welo/nye_bilder_fra_1_8_08/(offset)/1

Kunne vel ikke vært mere enig...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er viktig å fokusere på det dere mener er negativt med henne! Enig i at enkelte av bildene ikke var helt bra, men du verden så mange fine bilder det var også!

Misunnelsen lenge leve..

Tenkte ikke jeg skulle si mer i denne tråden jeg, men må bare skyte inn at det er litt slitsomt å ikke kunne si sin ærlige mening uten å bli beskyldt for misunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke jeg skulle si mer i denne tråden jeg, men må bare skyte inn at det er litt slitsomt å ikke kunne si sin ærlige mening uten å bli beskyldt for misunnelse.

Akkurat det samme tenkte jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke jeg skulle si mer i denne tråden jeg, men må bare skyte inn at det er litt slitsomt å ikke kunne si sin ærlige mening uten å bli beskyldt for misunnelse.

Var kanskje litt kjapt ute med den siste setninger der ja..

Beklager.

Synes bare det er så leit at det kun fokuseres på det man ikke liker med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er viktig å fokusere på det dere mener er negativt med henne! Enig i at enkelte av bildene ikke var helt bra, men du verden så mange fine bilder det var også!

Misunnelsen lenge leve..

Er det hu Jasmin Welo det er snakk om? Man kan si hva man vil, men det er faen meg en bragd å klare å være så sprek etter å ha født sju unger. De fleste andre kvinnfolk ville sett ut som tomme saccosekker med vrengte bukselommer. Joda, så har denne damen silikon, men resten av henne er jammen sprek til å ha pressa ut så mange små krapyler. Synes faktisk hun fortjener å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hu Jasmin Welo det er snakk om? Man kan si hva man vil, men det er faen meg en bragd å klare å være så sprek etter å ha født sju unger. De fleste andre kvinnfolk ville sett ut som tomme saccosekker med vrengte bukselommer. Joda, så har denne damen silikon, men resten av henne er jammen sprek til å ha pressa ut så mange små krapyler. Synes faktisk hun fortjener å vinne.

Jeg synes også hun er flott!! :0)

Men de fleste her synes bare hun er vulgær og harry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...