Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg helt klart at du skal:) Hvis du er redd og tror du trenger en myk innføring kan du jo begynne med "Twelve" der hun tolker tolv kjente låter. Bare sånn for å venne deg til stemmen, liksom. Den er sår og rå. Verdens beste kvinnelige rockevokal, spør du meg:) Men Horses er obligatorisk hvis du er bittelitt musikkinteressert. Hør, hør:)

Ok. Får se om jeg tør.

• Svar 86
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

24

• Colette

19

• mrxx

9

• cathlin

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fordi du er deg selv og stiller spørsmålstegn uansett hvor vindene blåser. Du tør å være den eneste som går imot. Det er modig:)

Høres flott ut:-) Takk, takk...... Har jeg gjort det i andre tråder enn denne, mener du?

Skrevet

Hva manglet han da? Et Iglesias-utseende? Nå er jeg litt spydig, men henger meg opp i ditt " i grunnen". Jeg er så sår når det gjelder den mannen , og jeg kommer aldri til å komme over at han forsvant fra oss. Jeg har innimellom besøk av min X, og setter jeg på JW's cd-er så gråter han i ville strømmer. Men jeg skal ikke tvinge han på noen, det har jeg lovet meg selv.

Men han var noe mer enn en stor stemme. Han formidlet følelser for de som turde ta i mot :-((

Men nok om han, kanskje....

Nei, det han manglet har ingenting med utseende eller image å gjøre. Hvordan skal jeg få sagt det kort og konsist, da....? Han var for vag synes jeg. Ikke tydelig nok. Jeg tror ikke han helt visste hva han ville. Nerven var der, men den spriket i alle retninger hvis du skjønner hva jeg mener. En virkelig god artist har sin egen sti eller autobahn. Jan Werner drev liksom og hoppet mellom alle uten å få bestemt seg. Jeg tror man må virkelig _brenne_ for noe for å bli elite.

Skrevet

Nei, det han manglet har ingenting med utseende eller image å gjøre. Hvordan skal jeg få sagt det kort og konsist, da....? Han var for vag synes jeg. Ikke tydelig nok. Jeg tror ikke han helt visste hva han ville. Nerven var der, men den spriket i alle retninger hvis du skjønner hva jeg mener. En virkelig god artist har sin egen sti eller autobahn. Jan Werner drev liksom og hoppet mellom alle uten å få bestemt seg. Jeg tror man må virkelig _brenne_ for noe for å bli elite.

Han rakk vel aldri det.....annet enn å insistere på å synge det han ville, og følte at han kunne formidle. Det store og det pompøse. Men det gjør inntrykk i dag å lese kommentarene på youtube fra alle verdens kanter. Han var mye større enn Norges befolkning noensinne vil være i stand til å forstå. Det er helt sikkert.

Skrevet

Han rakk vel aldri det.....annet enn å insistere på å synge det han ville, og følte at han kunne formidle. Det store og det pompøse. Men det gjør inntrykk i dag å lese kommentarene på youtube fra alle verdens kanter. Han var mye større enn Norges befolkning noensinne vil være i stand til å forstå. Det er helt sikkert.

Det skal han jammen meg ha, han gjorde det han ville og følte for. Det skal en sterk rygg til for å tørre det i dagens musikkbransje:)

Du har nå uansett en exellent smak når det gjelder menn, Colette. DET har jeg merket meg;)

Skrevet

Det skal han jammen meg ha, han gjorde det han ville og følte for. Det skal en sterk rygg til for å tørre det i dagens musikkbransje:)

Du har nå uansett en exellent smak når det gjelder menn, Colette. DET har jeg merket meg;)

Ok? :-) Og hvem er de andre? :-)

Skrevet

Trond Espen Seim? Rolf Lassgård? Det er et par av mine favoritter pr d.d. :-)

Skrevet

Mennene mener du? Jeg synes å huske vi diskuterte menn for en tid tilbake. Var ikke det du, da...? Vi var ganske enige om Thåstöm, Nick Cave og stort sett de fleste vi var innom. Dessuten så jeg en tråd her om dagen der dere kom innom Wallander. Han har noe visst selv om han ikke er noen A4-skjønnhet. Lassgård-Wallander altså:)

Skrevet

Mennene mener du? Jeg synes å huske vi diskuterte menn for en tid tilbake. Var ikke det du, da...? Vi var ganske enige om Thåstöm, Nick Cave og stort sett de fleste vi var innom. Dessuten så jeg en tråd her om dagen der dere kom innom Wallander. Han har noe visst selv om han ikke er noen A4-skjønnhet. Lassgård-Wallander altså:)

He...he...Lassgård (Wallander) er bare skjønn :-)) Vidunderlig, vil jeg si :-) Sikle......:-) Trodde jeg hadde blitt litt smårar i smaken min helt til jeg sjekket at han var kåret til Sveriges mest sexy mann. Gudskjelov, normal :-)) Og for en lettelse....eller kanskje ikke?

Skrevet

OK...nå begynner det å bli ganske sent, tonie. Så det blir natta nå :-) Godnatt, håper vi snakkes mer en annen gang :-)

Skrevet

Jeg er møkk lei den ene ungen min, så nå er det bare 2 dager til hun skal i barnehagen igjen etter 3 uker sammen med oss hele tida, og det skal bli NYDELIG!

De siste 3 ukene før jeg skal i gang selv trenger ikke å gå så fort, men samtidig gleder jeg meg veldig til å begynne, så jeg er litt opp og ned... ;)

Skrevet

Jeg nyter å ha feie, har 4 uker og nyter hvert minutt. Jeg skjønner ikke dere som ikke klarer å finne på noe i ferien.

Dere må ha dårlig fantasi, lite å gjøre og null interesse for hobbyer.

Må være et kjedelig liv, hvis jobb alene, er det som gjør at dere ikke kjeder vettet av dere.

Skrevet

Jeg er også kjempelei. Nå skal det sies at ferien min ikke skilles mellom jobb og ikke jobb, men mellom hjemme og borte. Borte denne uka har vært sammen med familien, hele sådann, i en ganske liten leilighet.

Og hvor koselig det enn er, så tar kjedsomheten meg tildels. I tillegg kryper jeg snart ut av min egen hud av mangelen på alenetid.

Det er bare gøy å spille mammabingo* de første dagene, etter det blir maset bare mas. Jeg skal hjem i morgen, heldigvis.

* Mammabingo fungerer slik: Du og noen venner, som også skal møte foreldrene, skriver ned tre ting moren deres alltid sier til dere når hun ser dere. For eksempel: "Har du gått ned i vekt?", "Du drikker for mye kaffe", "Jeg ser deg jo så sjeldent". Den første som kan krysse av for alle tre vinner.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det forekommer meg at svært mange har de største belastningene på andre livsområder enn jobben/arbeidsplassen.

Etterhvert tror jeg det blir stadig viktigere å innse dette og skaffe seg ferie fra det som belaster tyngst :-)

Skrevet

Jeg er også kjempelei. Nå skal det sies at ferien min ikke skilles mellom jobb og ikke jobb, men mellom hjemme og borte. Borte denne uka har vært sammen med familien, hele sådann, i en ganske liten leilighet.

Og hvor koselig det enn er, så tar kjedsomheten meg tildels. I tillegg kryper jeg snart ut av min egen hud av mangelen på alenetid.

Det er bare gøy å spille mammabingo* de første dagene, etter det blir maset bare mas. Jeg skal hjem i morgen, heldigvis.

* Mammabingo fungerer slik: Du og noen venner, som også skal møte foreldrene, skriver ned tre ting moren deres alltid sier til dere når hun ser dere. For eksempel: "Har du gått ned i vekt?", "Du drikker for mye kaffe", "Jeg ser deg jo så sjeldent". Den første som kan krysse av for alle tre vinner.

Jeg fatter ikke at dere stiller dere slik at dere har et så lite spennende liv. Dere må da sitte der og lure på hva dere har fått ut av livet deres når det nærmer seg slutten. Lær dere å lev mens dere kan.

En ting er sikkert, dere ligger ikke på dødsleiet og sier..."faen at jeg ikke jobbet mer"....men heller .."faen at jeg ikke fikk mer ut av livet mitt"...

Skrevet

Jeg fatter ikke at dere stiller dere slik at dere har et så lite spennende liv. Dere må da sitte der og lure på hva dere har fått ut av livet deres når det nærmer seg slutten. Lær dere å lev mens dere kan.

En ting er sikkert, dere ligger ikke på dødsleiet og sier..."faen at jeg ikke jobbet mer"....men heller .."faen at jeg ikke fikk mer ut av livet mitt"...

Sa veterandolingen...

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med livet mitt, takk ;) Men det er vanskelig å få gjort det samme som jeg gjør hjemme i en liten leilighet fylt med familie, som stort sett bare vil se på TV. Jeg tror wide screenen tar opp omtrent halve stua og står på hele kvelden. Siden jeg ellers aldri ser på TV, så blir det litt kjedelig, gitt :)

Skrevet

Har det vært ferie? Har det vært kosemosing?

-øl, unger, sløving

Veldig bra kombinasjon:-)

''-øl, unger, sløving

Veldig bra kombinasjon:-)''

Helt uenig, fulle unger er det verste eg vet!

Skrevet

Her har det vært null "kosemosing", ingen øl og fritt for unger.

Eg har ikkje hatt tid til å ta ferie, enda eg har hatt "ferie" i over 5 uker allerede, eg har jobba med å skrive "noe greier" og så har eg jobba med badet.

Har ikkje fått tid hverken til å klippe plenen eller skjegget! *puh*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...