Gå til innhold

Hvordan endre hvor ting som lastes ned blir plas

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

..sert?

Per nå klarer jeg ikke å finne igjen ting jeg laster ned..

Skrevet

Hva mener du med å laste ned? Er det når du høyreklikker og lagrer bilder, eller er det når du henter programvare eller oppdateringer, eller er det nedlasting via et fildelingsprogram?

Skrevet

Hva mener du med å laste ned? Er det når du høyreklikker og lagrer bilder, eller er det når du henter programvare eller oppdateringer, eller er det nedlasting via et fildelingsprogram?

Finner for eksempel ikke sanger jeg laster ned..

Gjest Tror jeg
Skrevet

Finner du kanskje en mappe for nedlastning under "mine dokumenter" ?

Skrevet

Hvis du istedetfor bare å klikke OK eller Save når du skal laste ned, prøver å endre hvor det skal ligge, vil du vel se hvor det legger seg vanligvis...?

Skrevet

Finner du kanskje en mappe for nedlastning under "mine dokumenter" ?

Nei, ikke som jeg kan finne..Merkelige greier altså...

Gjest xbellax
Skrevet

Nei, ikke som jeg kan finne..Merkelige greier altså...

Jeg vet ikke hva program du bruker, selv bruker jeg bitlord.. for å finne det du laster ned går du på "min datamaskin" --> "programfiler" --> deretter til det programmet du bruker for å laste ned.

Skrevet

Hvis du istedetfor bare å klikke OK eller Save når du skal laste ned, prøver å endre hvor det skal ligge, vil du vel se hvor det legger seg vanligvis...?

Nå prøvde jeg nettopp å åpne et bilde jeg fikk på mail. Det kommer opp om jeg vil lagre filen, og når jeg trykker "lagre", så kommer det oppe en melding om at filen blir lagret. Men Den nedlastingsoversikten som popper opp er alltid tom...Jeg skjønner ingenting av det..Det ser ikke ut som noen filer lagres...

Skrevet

Nå prøvde jeg nettopp å åpne et bilde jeg fikk på mail. Det kommer opp om jeg vil lagre filen, og når jeg trykker "lagre", så kommer det oppe en melding om at filen blir lagret. Men Den nedlastingsoversikten som popper opp er alltid tom...Jeg skjønner ingenting av det..Det ser ikke ut som noen filer lagres...

Det var da fælt da ;-)

Hva med å søke tingene opp...? Altså, ta opp en File Explorer, høyre musetast på f.eks. c:\ og search, og så skriv inn starten på filnavnet du søker etter? (+ stjerne etter, da)

Hvis du skjønner hva jeg mener med å søke i explorer, var dette sikkert _for_ grundig forklart, hvis ikke, var det sikkert for dårlig forklart.. Hehe.

Skrevet

Det var da fælt da ;-)

Hva med å søke tingene opp...? Altså, ta opp en File Explorer, høyre musetast på f.eks. c:\ og search, og så skriv inn starten på filnavnet du søker etter? (+ stjerne etter, da)

Hvis du skjønner hva jeg mener med å søke i explorer, var dette sikkert _for_ grundig forklart, hvis ikke, var det sikkert for dårlig forklart.. Hehe.

Jeg fant endelig en egen mappe for nedlastede filer igår..:)

Men tungvint allikevel..

Skrevet

Men tungvint allikevel..

Akk ja,- det er ikke så enkelt alltid, det skal jeg være enig i ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men tungvint allikevel..

Du må velge Lagre som... og ikke Lagre. På førstnevnte får du spørsmål om hvor filene skal lagres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...