Gjest this is a signature Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 ..sert? Per nå klarer jeg ikke å finne igjen ting jeg laster ned.. 0 Siter
birdie Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hva mener du med å laste ned? Er det når du høyreklikker og lagrer bilder, eller er det når du henter programvare eller oppdateringer, eller er det nedlasting via et fildelingsprogram? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hva mener du med å laste ned? Er det når du høyreklikker og lagrer bilder, eller er det når du henter programvare eller oppdateringer, eller er det nedlasting via et fildelingsprogram? Finner for eksempel ikke sanger jeg laster ned.. 0 Siter
Gjest Tror jeg Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Finner for eksempel ikke sanger jeg laster ned.. Finner du kanskje en mappe for nedlastning under "mine dokumenter" ? 0 Siter
Katt-ja Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Finner for eksempel ikke sanger jeg laster ned.. Hvis du istedetfor bare å klikke OK eller Save når du skal laste ned, prøver å endre hvor det skal ligge, vil du vel se hvor det legger seg vanligvis...? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Finner du kanskje en mappe for nedlastning under "mine dokumenter" ? Nei, ikke som jeg kan finne..Merkelige greier altså... 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Nei, ikke som jeg kan finne..Merkelige greier altså... Jeg vet ikke hva program du bruker, selv bruker jeg bitlord.. for å finne det du laster ned går du på "min datamaskin" --> "programfiler" --> deretter til det programmet du bruker for å laste ned. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hvis du istedetfor bare å klikke OK eller Save når du skal laste ned, prøver å endre hvor det skal ligge, vil du vel se hvor det legger seg vanligvis...? Nå prøvde jeg nettopp å åpne et bilde jeg fikk på mail. Det kommer opp om jeg vil lagre filen, og når jeg trykker "lagre", så kommer det oppe en melding om at filen blir lagret. Men Den nedlastingsoversikten som popper opp er alltid tom...Jeg skjønner ingenting av det..Det ser ikke ut som noen filer lagres... 0 Siter
Katt-ja Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Nå prøvde jeg nettopp å åpne et bilde jeg fikk på mail. Det kommer opp om jeg vil lagre filen, og når jeg trykker "lagre", så kommer det oppe en melding om at filen blir lagret. Men Den nedlastingsoversikten som popper opp er alltid tom...Jeg skjønner ingenting av det..Det ser ikke ut som noen filer lagres... Det var da fælt da ;-) Hva med å søke tingene opp...? Altså, ta opp en File Explorer, høyre musetast på f.eks. c:\ og search, og så skriv inn starten på filnavnet du søker etter? (+ stjerne etter, da) Hvis du skjønner hva jeg mener med å søke i explorer, var dette sikkert _for_ grundig forklart, hvis ikke, var det sikkert for dårlig forklart.. Hehe. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Det var da fælt da ;-) Hva med å søke tingene opp...? Altså, ta opp en File Explorer, høyre musetast på f.eks. c:\ og search, og så skriv inn starten på filnavnet du søker etter? (+ stjerne etter, da) Hvis du skjønner hva jeg mener med å søke i explorer, var dette sikkert _for_ grundig forklart, hvis ikke, var det sikkert for dårlig forklart.. Hehe. Jeg fant endelig en egen mappe for nedlastede filer igår.. Men tungvint allikevel.. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jeg fant endelig en egen mappe for nedlastede filer igår.. Men tungvint allikevel.. Akk ja,- det er ikke så enkelt alltid, det skal jeg være enig i ;-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Jeg fant endelig en egen mappe for nedlastede filer igår.. Men tungvint allikevel.. Du må velge Lagre som... og ikke Lagre. På førstnevnte får du spørsmål om hvor filene skal lagres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.