Gå til innhold

Hva mener dere

Anbefalte innlegg

Gjest Mjaura
Skrevet

Jeg har kommet inn på et studie som krever at jeg blir borte første uka av september. 5 dager.Jeg har en datter på 10 mnd som da skal være hjemme med pappan som har permisjon. Men jeg begynne rå få kalde føtter.Er det forsvarllig av meg å reise bort fra hennei 5 dager ? Jeg skal også være borte fra henne uka etter. Da tar jeg toget til oslo kl 6 om morgenen og er ikke hjemme før mellom 17 og 18.

Dette er bare 2 uker, så skal jeg ha ny skoleperiode i desember , da er det 1 uke med skole i oslo.Jeg er sånn i tvil. Og JA jeg er hønemor :/

Hva mener dere ?

Skrevet

Studer i vei! Pappa'n kommer til å digge å være pappa uten hønemoren hengende over skulderen ;o)

Skrevet

Selvsagt gjennomfører du studiene dine. Barnet klarer seg utmerket, ikke tro at du er unnværlig, dette ordner seg.

Selvsagt blir det et stort savn, men det skader ingen.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Reis. Det hadde jeg gjort. Pappaen klarer det fint, og du får gjøre noe du har lyst til.

Gjest Hønemor var vel en underdrivelse
Skrevet

Selvsagt reiser du.

Gjest mora2
Skrevet

Dette er nok mye verre for DEG enn for jenta ;0)

Skrevet

Klart du studerer! Jeg gjorde det samme når min eldste var liten og også når den yngste ble født. Hadde eksamen (med ammepause) når han var 5 mnd. Det gikk kjempefint og så ble pappan og h*n enda bedre kjent!

Skrevet

Har du noen gang sett en far som jobber offshore stille samme spørsmål?

Nei.

Studer i vei du og la far og barn få en flott sjanse til å bli godt kjent med hverandre helt på egenhånd! :o)))) Så uunnværlige er vi mødre tross alt ikke. ;o)

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg synes ikke man skal være særlig mye borte fra babyer på den alderen uten at man har en god grunn. Men det har jo du, så absolutt!

Det kommer til å gå helt fint, og babyen kommer garantert ikke til å ta varig skade verken på sjelen eller noe annet av at du er borte den perioden.

Skrevet

Jeg mener det er helt forsvarlig. Barnet har det kjempefint sammen med pappa'n sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...