Gå til innhold

Katt forsvunnet fra Møllergata - Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare gjengi noe fra at annet forum, i håp om at Rex blir funnet.

I natt oppdaget vi til vår store forskrekkelse at vår fantastiske og sære hannkatt, Rex, er sporløst borte fra leiligheten vår midt i Oslo sentrum. Han har mest sannsynlig falt ut av vinduet i 3 etg. Han er innekatt og derfor er det grusomt å tenke på at han er alene i Oslo et sted, muligens skadet. Vi håper selvsagt at noen snille mennesker har tatt vare på han inntil vi SELVSAGT får han tilbake. Han er rolig og tillitsfull, men sikkert rimelig urolig nå. Herregud! Vi har sagt fra til Politiet i sentrum, men dyrebeskyttelsen er ikke åpne før mandag kl 10. Vi har også lagt ut annonse på Nettkatten.no Er det noen som har forslag til hvilke andre instanser man bør kontakte når det er helg? Vi skal selvsagt ut og henge opp plakater i området nå og lete enda mer, men vil gjerne ha gjort det vi kan for å finne han. Han er usedvanlig vakker og en ganske sjelden rase i Norge, Russian Blue, og derfor har vi noia for at han også blir stjålet. Han er Chip-merket , vaksinert, sterilisert og ufattelig fin. ID-nummeret/chip-nr hans er: 752098100319403. Sånn ser han ut:

http://www.flickr.com/photos/willuv/ (de tre første bildene)

Står mer informasjon under bildene.

Og nei, det er ikke min katt. Og nei, jeg kjenner ikke de som har mistet ham. Jeg er bare en katte-elsker som prøver å hjelpe andre katte-elskere.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Og så kan de ringe til dyrenes hus. De har rimelig god oversikt, og katter som er funnet sendes som regel dit. Og se på nettsiden deres for flere tips.

Også går det an å ringe veterinærhøyskolen, for der kommer ofte ukjente døde/skadde katter inn.

Håper dere finner ham. Stakkar liten.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Og så kan de ringe til dyrenes hus. De har rimelig god oversikt, og katter som er funnet sendes som regel dit. Og se på nettsiden deres for flere tips.

Også går det an å ringe veterinærhøyskolen, for der kommer ofte ukjente døde/skadde katter inn.

Håper dere finner ham. Stakkar liten.

Så nå at han er chippet.... da får de jo beskjed hvis han blir funnet og sendt til disse plassene...:-)

Gjest Grågrønn
Skrevet

Så nå at han er chippet.... da får de jo beskjed hvis han blir funnet og sendt til disse plassene...:-)

Herregud......det er jo ikke din katt, og du kjenner dem ikke!

*Aldri bare skumlese innlegg*

Typisk meg altså, svarer før jeg har lest skikkelig....!

Gjest mora2
Skrevet

Uff, får håpe de finner pusen. Den var jo nydelig!

Og du er snill du :0)

Skrevet

Herregud......det er jo ikke din katt, og du kjenner dem ikke!

*Aldri bare skumlese innlegg*

Typisk meg altså, svarer før jeg har lest skikkelig....!

Jeg har gitt beskjed tilbake ;) Er bare litt vanskelig å linke direkte til saken, siden den savna-saken er lagt ut på det ultra-lukkede underskog. Katten har fremdeles ikke kommet til rette :(

Gjest dyrevennen_83
Skrevet

No worries - katten er funnet :)

u/t

Gjest mora2
Skrevet

No worries - katten er funnet :)

Det var godt å høre :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...