Gå til innhold

Bikini på butikken....

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• cathlin

4

• AneM1365380603

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det har skjedd, ja... Men da helst hvis butikken er særdeles nærme strand eller båtplass, sånn at det er helt naturlig å gå rundt med bare bikini på toppen. Har alltid shorts eller skjørt i tillegg, da.

Hvis jeg sitter hjemme og skal på butikken pleier jeg å kle på meg litt, da. ;)

Gjest mora2
Skrevet

Er du gæren menneske!

Hihihi, tydeligvis ;0)

Hvorfor ville du ikke gjort det?

Gjest mora2
Skrevet

Det har skjedd, ja... Men da helst hvis butikken er særdeles nærme strand eller båtplass, sånn at det er helt naturlig å gå rundt med bare bikini på toppen. Har alltid shorts eller skjørt i tillegg, da.

Hvis jeg sitter hjemme og skal på butikken pleier jeg å kle på meg litt, da. ;)

Jeg har også alltid skjørt :0)

Gjest plingpling
Skrevet

Hvorfor det da?

Jeg vet ikke hvorfor det ikke har ramla meg inn jeg - det har bare ikke gjort det hehe

Gjest mora2
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor det ikke har ramla meg inn jeg - det har bare ikke gjort det hehe

Hihi! :0)

Gjest mora2
Skrevet

Nei!

Det skulle tatt seg ut...:)

*Knise*

Du får slenge på deg en "speedo" ;0)

Skrevet

Nei, jeg har på meg en lett sommerkjole.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kler alltid på meg litt mer om jeg skal på butikken. Jeg kan ikke huske at jeg har sett andre med bikinitopp på shopper'n heller. Ikke det at det ville plaget meg da. I dag da jeg solte meg fikk jeg lyst på is. Jeg tok på meg en sommerkjole og tuslet til butikken.

Gjest mora2
Skrevet

Jeg kler alltid på meg litt mer om jeg skal på butikken. Jeg kan ikke huske at jeg har sett andre med bikinitopp på shopper'n heller. Ikke det at det ville plaget meg da. I dag da jeg solte meg fikk jeg lyst på is. Jeg tok på meg en sommerkjole og tuslet til butikken.

Ikke? Hmmm...Her ser vi støtt og stadig noen i bikinioverdel på butikken. :0)

AneM1365380603
Skrevet

Ikke? Hmmm...Her ser vi støtt og stadig noen i bikinioverdel på butikken. :0)

Det er mulig det er noen her også, for jeg er rimelig fjern når det kommer til å ense hva andre har på seg. Det eneste antrekket fra de siste dagene jeg husker er fra i går. Det var 30 grader, og på butikken vandret en mann i noe som lignet på en pysjamas. Den var hvit og luftig med krøllete stoff. Jeg kunne ane noen loddrette striper. Han var et syn :o)

Skrevet

Nei!

Det skulle tatt seg ut...:)

Ja, menn i bikini er det verste jeg vet.

Skrevet

Ja, menn i bikini er det verste jeg vet.

Si det til Espen Benestad!

Skrevet

Si det til Espen Benestad!

Han/hun er jeg jo dame og er unnskyldt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...