Gå til innhold

Bikini på butikken....

Anbefalte innlegg

Gjest blame
Skrevet

Kunne ikke falt meg inn, så vondt vil jeg da ingen. ;-)

Men i løpet av de årene jeg jobbet i butikk, så jeg mye rart. Det verste var vel når det var ca 30 grader, svetten rant av folk, og ei dame betalte med en femhundrelapp hun plukket ut av bikinioverdelen. Jeg syntes ikke det var noe særlig delikat.

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• cathlin

4

• AneM1365380603

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest blame
Skrevet

*Knise*

Du får slenge på deg en "speedo" ;0)

Apropos.. Jeg var innom en restaurant for et par år siden. Restaurant av den typen med lange, fine, hvite duker, høye stettglass og i det hele tatt.. Ikke akkurat McDonalds, hvis du skjønner. Det var en del som sperret øynene opp når det strener inn en mann i 50-årene i Speedo (og ingenting annet), som spør om noen isbiter, får de, og går igjen. Det var ingen umiddelbar badeplass i nærheten heller, så hele greia ble lettere komisk :)

Skrevet

Apropos.. Jeg var innom en restaurant for et par år siden. Restaurant av den typen med lange, fine, hvite duker, høye stettglass og i det hele tatt.. Ikke akkurat McDonalds, hvis du skjønner. Det var en del som sperret øynene opp når det strener inn en mann i 50-årene i Speedo (og ingenting annet), som spør om noen isbiter, får de, og går igjen. Det var ingen umiddelbar badeplass i nærheten heller, så hele greia ble lettere komisk :)

Såg du kor han gjorde av isbitene? :-)

Gjest blame
Skrevet

Såg du kor han gjorde av isbitene? :-)

Ehm, nei.. Eller kanskje jeg bare har fortrengt det ;-)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Hehehe, sikkert utdrikningslag...

Gjest Løveføtter
Skrevet

Aldri i livet! Men jeg har sett andre i butikken i bikinioverdel, og jeg syns det var litt spesielt ja...

Gjest signaturina
Skrevet

Da jeg var ung og delikat kunne jeg finne på det når vi var på ferie, men aldri her hjemme. Nå kunne jeg ikke finne på å vise meg fram i bikinioverdel andre steder enn på stranda.

Skrevet

Hehehe, sikkert utdrikningslag...

Eller utdritningslag, som det jo pleier å være...

Skrevet

Niks. Aldri. Da smetter jeg på meg en liten sommerkjole utenpå.

Gjest mora2
Skrevet

Aldri i livet! Men jeg har sett andre i butikken i bikinioverdel, og jeg syns det var litt spesielt ja...

Hvorfor er det så spesielt når det er sommer?

Gjest mora2
Skrevet

Det er mulig det er noen her også, for jeg er rimelig fjern når det kommer til å ense hva andre har på seg. Det eneste antrekket fra de siste dagene jeg husker er fra i går. Det var 30 grader, og på butikken vandret en mann i noe som lignet på en pysjamas. Den var hvit og luftig med krøllete stoff. Jeg kunne ane noen loddrette striper. Han var et syn :o)

Hihi, jeg har faktisk også gått i pysjen på butikken! :0)

Gjest mora2
Skrevet

Hihi, sexy ;0)

Gjest Løveføtter
Skrevet

Hvorfor er det så spesielt når det er sommer?

Syns rett og slett at det ikke er anstendig...

Hvorfor kan man ikke ta på en liten topp utenpå da?

På stranda venter man at folk går i bikini/badedrakt, men i butikken forventer man liksom at folk har litt mer klær på seg.

Går man så lettkledd i butikken virker det som at man liker å brife med kroppen sin, syns ikke det passer seg, men hver sin smak, ikke sant;-)

Gjest mora2
Skrevet

Syns rett og slett at det ikke er anstendig...

Hvorfor kan man ikke ta på en liten topp utenpå da?

På stranda venter man at folk går i bikini/badedrakt, men i butikken forventer man liksom at folk har litt mer klær på seg.

Går man så lettkledd i butikken virker det som at man liker å brife med kroppen sin, syns ikke det passer seg, men hver sin smak, ikke sant;-)

Tror ikke det har noe med det å gjøre...

Men man må jo ha selvtilliten til å gjøre det, uansett hvordan man ser ut.

Og jeg tror de med dårligsevtillit er det som reagerer mest på at andre tør. Mye misunnelse og sjalusi rundtom...

Mener ikke at dette gjelder deg altså, men sånn generelt tror je det kan være litt sånn for enkelte.

Jeg løp innom en do på en bensinstasjon når vi var på ferie, og der var det kø.Hadde bh og skjørt på. To damer som stod å snakket dritt om meg, og ristet åpenlyst på hodet. Barnslig så det holder! Hørte ikke hva de sa, men fattet jo poenget.

Mannen deres var hyggelig, men da ble de bare verre.

Stod med armene i kryss å kikket stygt på meg. Og dette var voksne kvinnner! Ærligtalt..

Skrevet

Hehe, ja her jeg holder til så gjør jeg det ;) Men duverden nei, aldri ellers.

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, ja her jeg holder til så gjør jeg det ;) Men duverden nei, aldri ellers.

Hi, hi, du koser deg forsatt på tur? :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...