Gå til innhold

Bikini på butikken....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hi, hi, du koser deg forsatt på tur? :0)

Ja voldsomt, men koste meg litt for mye i går hehe. En slapp dag i dag, men i morgen er det en ny dag med nye gleder :) Dere da, vært mere på tur?

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

5

• cathlin

4

• AneM1365380603

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mora2
Skrevet

Ja voldsomt, men koste meg litt for mye i går hehe. En slapp dag i dag, men i morgen er det en ny dag med nye gleder :) Dere da, vært mere på tur?

Så bra :0)

Vi har vært endel ved sjøen, både i Tvedestrand og Vesøya.

Kjempe deilig. Elsker å fiske krabber!

Så var vi jo på konsert i Oslo, knall bra!

Tirsdag reiser vi til Bø sommerland, så blir det vel noen turer til Tvedestrand igjen. Nyter sol & sommer!

Til helga blir det sannsynligvis festival, så da er vi klare for camping livet igjen :0)

Gjest mora2
Skrevet

PSSSS: Må få deg bilde på Avkroken! Var jo sååå spent ;0)

Skrevet

Så bra :0)

Vi har vært endel ved sjøen, både i Tvedestrand og Vesøya.

Kjempe deilig. Elsker å fiske krabber!

Så var vi jo på konsert i Oslo, knall bra!

Tirsdag reiser vi til Bø sommerland, så blir det vel noen turer til Tvedestrand igjen. Nyter sol & sommer!

Til helga blir det sannsynligvis festival, så da er vi klare for camping livet igjen :0)

Flott, dere farter endel. Sjøen er bare deilig :) Det gjelder å gripe dagene, tiden går fort når man har det greit :)Kos dere!

Skrevet

Nei, aldri. Tror ikke jeg har sett andre i bikini på butikken heller, unntatt kiosker og butikker på feriesteder som campingplass, båtbrygge, strand osv.

Skrevet

hehe,kanskje en dag ;)

Gjest mora2
Skrevet

Nei, aldri. Tror ikke jeg har sett andre i bikini på butikken heller, unntatt kiosker og butikker på feriesteder som campingplass, båtbrygge, strand osv.

Hmm..Ser det støtt og stadig her. Et sikkert sommertegn :0)

Skrevet

Kommer meg ikke dit fra denne pc, har ikke koden her. Håper de ikke stenger meg ute innen jeg er hjemme igjen til skolestart....

Gjest mora2
Skrevet

Kommer meg ikke dit fra denne pc, har ikke koden her. Håper de ikke stenger meg ute innen jeg er hjemme igjen til skolestart....

Nei, de må vel forstå at folk er på ferie!!?...

Gjest Løveføtter
Skrevet

Tror ikke det har noe med det å gjøre...

Men man må jo ha selvtilliten til å gjøre det, uansett hvordan man ser ut.

Og jeg tror de med dårligsevtillit er det som reagerer mest på at andre tør. Mye misunnelse og sjalusi rundtom...

Mener ikke at dette gjelder deg altså, men sånn generelt tror je det kan være litt sånn for enkelte.

Jeg løp innom en do på en bensinstasjon når vi var på ferie, og der var det kø.Hadde bh og skjørt på. To damer som stod å snakket dritt om meg, og ristet åpenlyst på hodet. Barnslig så det holder! Hørte ikke hva de sa, men fattet jo poenget.

Mannen deres var hyggelig, men da ble de bare verre.

Stod med armene i kryss å kikket stygt på meg. Og dette var voksne kvinnner! Ærligtalt..

Hehe, de likte nok ikke at mannen sin hadde så tilgjengelighet til å se deg;-)

Det blir jo dumt når de prater slik om folk i nærheten da...

Regner med du hevet deg over dem;-)

Gjest mora2
Skrevet

Hehe, de likte nok ikke at mannen sin hadde så tilgjengelighet til å se deg;-)

Det blir jo dumt når de prater slik om folk i nærheten da...

Regner med du hevet deg over dem;-)

He,he, var nok det ja!

Rare mennesker....

Joda, jeg stod bare der å smilte ;0)

Skrevet

Nei.

-og vi spiser middag med (minst) truse på. Selvom 6-åringen protesterte iherdig på det siste i dag.

Gjest mora2
Skrevet

Nei.

-og vi spiser middag med (minst) truse på. Selvom 6-åringen protesterte iherdig på det siste i dag.

Spiser man ute i hagen er vi ikke så nøye på det :0)

Skrevet

Spiser man ute i hagen er vi ikke så nøye på det :0)

Neida, pølse i hånda i hagen kan gå an naken. Men ikke inne på kjøkkenet synes nå vi.

Gjest mora2
Skrevet

Neida, pølse i hånda i hagen kan gå an naken. Men ikke inne på kjøkkenet synes nå vi.

Hihi, koslig å spise naken sammen! ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...