pekkaline Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Hi, hi, du koser deg forsatt på tur? :0) Ja voldsomt, men koste meg litt for mye i går hehe. En slapp dag i dag, men i morgen er det en ny dag med nye gleder Dere da, vært mere på tur? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Ja voldsomt, men koste meg litt for mye i går hehe. En slapp dag i dag, men i morgen er det en ny dag med nye gleder Dere da, vært mere på tur? Så bra :0) Vi har vært endel ved sjøen, både i Tvedestrand og Vesøya. Kjempe deilig. Elsker å fiske krabber! Så var vi jo på konsert i Oslo, knall bra! Tirsdag reiser vi til Bø sommerland, så blir det vel noen turer til Tvedestrand igjen. Nyter sol & sommer! Til helga blir det sannsynligvis festival, så da er vi klare for camping livet igjen :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Ja voldsomt, men koste meg litt for mye i går hehe. En slapp dag i dag, men i morgen er det en ny dag med nye gleder Dere da, vært mere på tur? PSSSS: Må få deg bilde på Avkroken! Var jo sååå spent ;0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Så bra :0) Vi har vært endel ved sjøen, både i Tvedestrand og Vesøya. Kjempe deilig. Elsker å fiske krabber! Så var vi jo på konsert i Oslo, knall bra! Tirsdag reiser vi til Bø sommerland, så blir det vel noen turer til Tvedestrand igjen. Nyter sol & sommer! Til helga blir det sannsynligvis festival, så da er vi klare for camping livet igjen :0) Flott, dere farter endel. Sjøen er bare deilig Det gjelder å gripe dagene, tiden går fort når man har det greit :)Kos dere! 0 Siter
Mirabell Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Nei, aldri. Tror ikke jeg har sett andre i bikini på butikken heller, unntatt kiosker og butikker på feriesteder som campingplass, båtbrygge, strand osv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 PSSSS: Må få deg bilde på Avkroken! Var jo sååå spent ;0) hehe,kanskje en dag 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Nei, aldri. Tror ikke jeg har sett andre i bikini på butikken heller, unntatt kiosker og butikker på feriesteder som campingplass, båtbrygge, strand osv. Hmm..Ser det støtt og stadig her. Et sikkert sommertegn :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 PSSSS: Må få deg bilde på Avkroken! Var jo sååå spent ;0) Kommer meg ikke dit fra denne pc, har ikke koden her. Håper de ikke stenger meg ute innen jeg er hjemme igjen til skolestart.... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Kommer meg ikke dit fra denne pc, har ikke koden her. Håper de ikke stenger meg ute innen jeg er hjemme igjen til skolestart.... Nei, de må vel forstå at folk er på ferie!!?... 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Tror ikke det har noe med det å gjøre... Men man må jo ha selvtilliten til å gjøre det, uansett hvordan man ser ut. Og jeg tror de med dårligsevtillit er det som reagerer mest på at andre tør. Mye misunnelse og sjalusi rundtom... Mener ikke at dette gjelder deg altså, men sånn generelt tror je det kan være litt sånn for enkelte. Jeg løp innom en do på en bensinstasjon når vi var på ferie, og der var det kø.Hadde bh og skjørt på. To damer som stod å snakket dritt om meg, og ristet åpenlyst på hodet. Barnslig så det holder! Hørte ikke hva de sa, men fattet jo poenget. Mannen deres var hyggelig, men da ble de bare verre. Stod med armene i kryss å kikket stygt på meg. Og dette var voksne kvinnner! Ærligtalt.. Hehe, de likte nok ikke at mannen sin hadde så tilgjengelighet til å se deg;-) Det blir jo dumt når de prater slik om folk i nærheten da... Regner med du hevet deg over dem;-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Hehe, de likte nok ikke at mannen sin hadde så tilgjengelighet til å se deg;-) Det blir jo dumt når de prater slik om folk i nærheten da... Regner med du hevet deg over dem;-) He,he, var nok det ja! Rare mennesker.... Joda, jeg stod bare der å smilte ;0) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Nei. -og vi spiser middag med (minst) truse på. Selvom 6-åringen protesterte iherdig på det siste i dag. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Nei. -og vi spiser middag med (minst) truse på. Selvom 6-åringen protesterte iherdig på det siste i dag. Spiser man ute i hagen er vi ikke så nøye på det :0) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Spiser man ute i hagen er vi ikke så nøye på det :0) Neida, pølse i hånda i hagen kan gå an naken. Men ikke inne på kjøkkenet synes nå vi. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Neida, pølse i hånda i hagen kan gå an naken. Men ikke inne på kjøkkenet synes nå vi. Hihi, koslig å spise naken sammen! ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.