Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest hva vil du oppnå?

Smarting, du! Du har altså en hormonbetinget sykdom - diabetes - og så vil du tukle enda mer med hormonene dine?

Er litt i tvil om det er et seriøst spørsmål, men for å svare på det du spør om, så kan jeg ikke tenke meg annet enn at tilførsel av anabole stereoider vil påvirke insulinbalansen din enda mer, og dermed være enda mer skadelig.

Hvis vi tenker oss at du _ikke_ hadde hatt diabetes, så ville svaret mitt allikevel ha vært det samme. Med det lille unntaket at jeg hadde ikke fokusert mest på insulinbalanse, men om det virkelig er så viktig med store muskler at du vil sette helsa di på spill.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311172-diabetes-og-boler/#findComment-2536977
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Vel hjemme fra ferie, ser jeg dette spørsmålet ditt. At bruk at testosteron er farlig både for den fysiske- og mentale helsa er sikkert dokumentert.

Den vil i tillegg forstyrre stoffskftet betraktelig og dermed gjøre blodsukkeret enda mer svingende og lite forutsigbart. For all del, ikke tenk på å starte med noe så risikofylt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311172-diabetes-og-boler/#findComment-2544444
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...