Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære Lillemus, det er litt naivt å tenke så generaliserende... Mange har kjemåestore problemer med dette, og må kunne gjøre det de selv mener er best for å takle hverdagen. Omgangskretsen er da oftest kjent med hvordan tingenes tilstand er, og bør ikke føle seg avviste av at en person vil ha kontroll over dette selv.

Sorry, men siden dere er på Åpent forum trodde jeg det mest var ment som fleip, ikke som en tråd som kanskje hører bedre hjemme på Psykiatriforum.

Jeg beklager at jeg tok hele innlegget som en fleip og svarte deretter.

Skrevet

Sorry, men siden dere er på Åpent forum trodde jeg det mest var ment som fleip, ikke som en tråd som kanskje hører bedre hjemme på Psykiatriforum.

Innlegget var i en fleipete tone fra min side:-) Men hvis folk har lyst til å tolke det man skriver i verste mening får de gjøre det:-)

Skrevet

Innlegget var i en fleipete tone fra min side:-) Men hvis folk har lyst til å tolke det man skriver i verste mening får de gjøre det:-)

Ok, da forsto jeg deg riktig. :o) Men plutselig begynte alle å snakke om seriøs telefonangst og greier jo...

Gjest Grågrønn
Skrevet

Den er grei!:-)

Seriøst, vet du om det finnes en slik funksjon, der man kan ha noen nummer på lyd og andre på lydløs??? Vet jo at det går an å stille inn ulike ringelyder til ulike nummer, så da burde det ikke vært så vanskelig å ha en slik funksjon jeg tenker på heller egentlig....

Det hadde vært kjekt egentlig....

Holder forresten på å smelte bort i varmen!

Skrevet

Seriøst, vet du om det finnes en slik funksjon, der man kan ha noen nummer på lyd og andre på lydløs??? Vet jo at det går an å stille inn ulike ringelyder til ulike nummer, så da burde det ikke vært så vanskelig å ha en slik funksjon jeg tenker på heller egentlig....

Det hadde vært kjekt egentlig....

Holder forresten på å smelte bort i varmen!

Det som jeg ser jeg kan gjøre på min telefon er å spille inn en lyd/gjøre et opptak, også kan man velge det som ringetone. Så da kan man jo lage et opptak av stillhet og bruke det som ringetone.

Skikkelig varmt, ja! Etter klokka ti er det mer levelig igjen.

*går og vaske en haug svette klær*

Skrevet

Jeg støtter innlegget ditt, og jeg har også forståelse for at ikke alle forstår hva dette dreier seg om (da sikter jeg ikke til noen her inne).

Og som med alle andre fobier, kan man sikkert gjøre noe med dette også.

Nå vet jeg ikke hvordan det er for andre. Men for mitt vedkommede er ikke dette noe jeg prioriterer enda. Derfor er jeg svært glad for at min omgangskrets ikke føler seg avvist, og for at dette kan være en sovepute iallefall inntil videre ;o)

Ja, det forstår jeg godt. Hvis man har andre alvorligere saker å jobbe med, så er det klart at telefonskrekk kommer ganske langt bak i køen. :-)

Gjest Jente31
Skrevet

Synes ikke du har noen grunn til å beklage jeg.. som du sier, så var det jo på Åpent. Jeg for min del tenkte ikke over dette før jeg svarte ;o)

Ha en fin dag ;o)

Gjest Grågrønn
Skrevet

Det som jeg ser jeg kan gjøre på min telefon er å spille inn en lyd/gjøre et opptak, også kan man velge det som ringetone. Så da kan man jo lage et opptak av stillhet og bruke det som ringetone.

Skikkelig varmt, ja! Etter klokka ti er det mer levelig igjen.

*går og vaske en haug svette klær*

Jeg kan ha ulike lyder til ulike personer som ringer, hvis jeg bare finner innstillingene....:-)

Enda varmt, håper det holder seg sånn etter onsdagen, når jeg endelig er ferdig med den der eksamenen.....

Litt bading da kanskje?

Ha en fin dag Cath.

Skrevet

Jeg kan ha ulike lyder til ulike personer som ringer, hvis jeg bare finner innstillingene....:-)

Enda varmt, håper det holder seg sånn etter onsdagen, når jeg endelig er ferdig med den der eksamenen.....

Litt bading da kanskje?

Ha en fin dag Cath.

Japp! Må bare komme meg tilbake til sivilisasjonen.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Japp! Må bare komme meg tilbake til sivilisasjonen.

Tilbake? Ute på tur?

:-)

Skrevet

Tilbake? Ute på tur?

:-)

Jeg er i gokkland... Why...

Gjest Grågrønn
Skrevet

Jeg er i gokkland... Why...

Når kommer du fra gokk da?

Gokkland er fint det nå, på sommeren?

Skrevet

Når kommer du fra gokk da?

Gokkland er fint det nå, på sommeren?

Når jeg ikke klarer mer av denne depresjonen.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Når jeg ikke klarer mer av denne depresjonen.

Det gokklandet ja...tenkte mer på et annet land jeg.... :-)

Ja, kanskje du når et punkt der den snur, den snur alltid...du får tenke på det.

Vi trenger en tur på Ikea begge to snart, kanskje det kan endre litt kjemi i hodet ditt? Nye ting, du trenger vel det snart? Tenk så spennende det blir å fikse og ordne.

*klem*

Skrevet

Det gokklandet ja...tenkte mer på et annet land jeg.... :-)

Ja, kanskje du når et punkt der den snur, den snur alltid...du får tenke på det.

Vi trenger en tur på Ikea begge to snart, kanskje det kan endre litt kjemi i hodet ditt? Nye ting, du trenger vel det snart? Tenk så spennende det blir å fikse og ordne.

*klem*

Jeg er seriøst langt vekk fra sivilisasjonen. Kanskje hvis jeg bare begynner å gå.. Ikea god idé.

Gjest Grågrønn
Skrevet

Jeg er seriøst langt vekk fra sivilisasjonen. Kanskje hvis jeg bare begynner å gå.. Ikea god idé.

Du får ro, gå løpe, eller håpe på en seilbåt og litt sønnavind.

Hvis du ikke er under vann, da er det bare å holde pusten og svømme.

*kjeder meg til jeg skal sovne* :-)

Nattaklem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...