Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mandag og tirsdag - fri

Onsdag - 4,5 km / 28,5 min joggetur med kjæresten

Torsdag - 39 min joggetur, i fjor på denne tiden brukte jeg 48 min på samme runde!

Fredag - 1:10 gange fra Jølhaugen til Jøldalshytta med 10 kg sekk på ryggen

Lørdag - 11 TIMER (!!!!) fjelltur! Uten sekk (stor takk til kjæresten som bar sekken hele dagen!), men fy søren for en tur! Fra Jøldalshytta og opp til Trollhetta, vi tok de to første toppene, men snudde mellom topp 2 og 3, vi skulle tross alt ned igjen og det var en god del lengre enn for de som skulle videre til Trollheimshytta. Vi berget godt for gnagsår (kjæresten hadde 2 vannblemmer, jeg hadde en!), men var dyktig slitne da vi kom ned igjen, hadde vondt overalt omtrent. :o) En herlig og artig og utrolig slitsom tur, artig å ha vært der, men vi gjør det ikke igjen.... Skal vi noen gang gå Jøldalshytta - Trollheimshytta så blir det gjennom Svartådalen...

Søndag - 1:15 gange Jøldalshytta - Jølhaugen med 8 kg sekk på ryggen, jeg bar maten og vi spiste godt. :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311181-ukas-trening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Mandag: 5,5 km joggetur, flat løype

Tirsdag: hos fysioterapeut, fikk 3 ryggøvelser jeg skal gjøre hver dag + trene styrketrening to ganger i uka på det senteret + fortsette med løpingen.

Onsdag: 10 min ryggøvelser

Torsdag: En halvtime instruksjon på styrketrening

Fredag: 10 min ryggøvelser

Lørdag: 2 timer høyslått med ljå!!!!!! - og det midt på dagen, i den verste varmen.... har vært helt utslått i dag... Og så masse bading og svømming alle dagene da.

Søndag: Syk :-(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311181-ukas-trening/#findComment-2537201
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...