Gå til innhold

US-POLET STØPSEL...noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Trine J
Skrevet

Jeg kjøpte en "dings" fra usa, men tenkte ikke på at de bruker andre typer støpsel der borte og nå sitter jeg her med dingsen som jeg ikke får brukt :(

Jeg har lett på nettet, men finner ikke riktig adapter/omformer til dette produktet. Fant en som hadde passet, men den var for 3-polet støpsel (http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=DGO01&var_1=&categorynu=ZF3&categorytxt=Diverse%20reiseeffekter&produkt=DesignGo%20Visitor%20EU)

Noen med tips på hvor jeg skal lete? Har tittet på Clas Ohlson sin nettside, men kunne ikke finne noen som passet der...

Skrevet

Er det på "USA siden" dette støpselet ikke passer da? Det høres litt rart ut fordi da kan du ha ei tre-fase kontakt og da er det et relativt stort apparat du har.

Uten at jeg vet hva dette er så kan det være mulig å koble om så det passer vårt nett.

De aller første kebab apparatene som hit til landet, tidlig på 80-tallet, koblet jeg om, så de kunne brukes på vårt nett.

Skrevet

Jeg har kjøpt mange elektriske artikler i USA, bla både PC, eltannbørste og digitalkamera. Du får kjøpt adapter/støpselomformer på de fleste større butikker, bla både elkjøp og expert. Jeg kjøpte på Expert sist gang. For jeg antar at det er to-polet kontakt du har, men sånne tynne flate poler og ikke runde? (dvs. standard amerikansk)

Har tidligere lett mange ganger på Clas Ohlson men sist gang jeg spurte sa han i kassen at det kun var å plugge slikt rett i støpselet, så tror ikke han skjønte helt hva jeg mente.

sjekk ihvertfall Expert/elkjøp først!

Gjest Trine J
Skrevet

Jeg har kjøpt mange elektriske artikler i USA, bla både PC, eltannbørste og digitalkamera. Du får kjøpt adapter/støpselomformer på de fleste større butikker, bla både elkjøp og expert. Jeg kjøpte på Expert sist gang. For jeg antar at det er to-polet kontakt du har, men sånne tynne flate poler og ikke runde? (dvs. standard amerikansk)

Har tidligere lett mange ganger på Clas Ohlson men sist gang jeg spurte sa han i kassen at det kun var å plugge slikt rett i støpselet, så tror ikke han skjønte helt hva jeg mente.

sjekk ihvertfall Expert/elkjøp først!

Sjekket Elkjøp og Elprice uten hell, men fant en variant jeg håper passer på nettet til en 50-lapp :)

Uansett, takk for tips :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...