Gå til innhold

Gode råd mot senestrekk?

Anbefalte innlegg

Gjest privvat
Skrevet

Er så veldig plaget med dette om natta, finnes det noen gode råd der ute?

Skrevet

B-vitaminer? Ulltråd rundt ankelen? Magnesium? Jeg pleide å sette hælen mot fotenden av senga og presse tærne oppover i retning kneet, da ga det seg som regel.

Gjest ViViola
Skrevet

Jeg får slike plager i de periodene jeg ikke greier å drikke nok i løpet av dagen; da "krøller" det seg i leggene om natta. Det er også viktig for meg å ikke bli kald på beina, så jeg er av de snålingene som tar på sokker om kvelden, også nå i varmen! :-)

Skrevet

Legen ga min mor råd om E-vitaminer, men i sterkere doser enn annbefalt, og det hjalp.

Skrevet

Min mor sverger til et stykke Dr. Greve-såpe i fotenden på senga, og mener bestemt at dette fungerer:-)

Skrevet

Min mor sverger til et stykke Dr. Greve-såpe i fotenden på senga, og mener bestemt at dette fungerer:-)

*Hehe* Billig og ufarlig i alle fall. :o)

Skrevet

*Hehe* Billig og ufarlig i alle fall. :o)

Ikke verst lukt på den såpa heller, så det gir en frisk lukt i sengen:-)

Skrevet

Jeg er veldig plaget med senestrekk/krampe og ble annbefalt kalk. så straks jeg merker noe til krampen,tar jeg 1-2 kalk tabletter (slike du løser opp i vann)

Skrevet

Tilskudd av magnesium. Eller spis minst en banan hver dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...