Gjest høres rart ut Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har jobbet i en bedrift i 5,5 måneder. Har jeg krav på noe betalt ferie da? En venninne av meg mente at man har krav på 2 dager ferie med lønn for være månede man jobber i samme bedrift for slik var det hos dem, men jeg har aldri hørt om dette? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jeg vet ikke om noen som har krav på ferie med lønn. "Lønnen" du snakker om er feriepenger og de trekkes av lønningen din. Du får de utbetalt til neste år, juni eller juli er vanlig. Om du har krav på ubetalt ferie vet jeg ikke, jeg husker ikke reglene. 0 Siter
Gjest høres rart ut Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jeg vet ikke om noen som har krav på ferie med lønn. "Lønnen" du snakker om er feriepenger og de trekkes av lønningen din. Du får de utbetalt til neste år, juni eller juli er vanlig. Om du har krav på ubetalt ferie vet jeg ikke, jeg husker ikke reglene. Jeg har krav på 5 uker ubetalt ferie. Ok takk for svar 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 De to feriedagene du opparbeider deg hver mnd får du ikke utbytte av før neste år, så du har rett og hun har feil. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.