Gjest mora2 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Her har vært sinnsykt varmt i dag! Ligget i solen i hele dag og kost oss.Herlig! Blitt så fin og brun at ;0) I morgen reiser vi til Bø sommerland, tenker ungene skal kose seg masse! Torsdag er det festival igjen, Treungen, noen som skal eller? Blir knall å på tur i vogna igjen!Er jo sååå stolt :0) Håper dere koser dere like mye som meg i solen, nyyyter livet nå! Måtte bare skrive ned litt, bobler over av lykke her..Hihi! Ha en forsatt god sommer folkens! *smask* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 God sommer! Nå er ferien slutt for min del, og jeg skulle ønske jeg hadde noen uker ekstra... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Hòres kos ut ja :-) Her er det skikkelig varmt ogsà, og jeg vet bare at det er siste gang jeg gàr gravid i sommervarmen! Klarer ikke à gà ute sà mye, blir svimmel og klar... Men er ute i bassenget og kjòler meg ned sà ofte som mulig da :-) *Blubb blubb* Ha en fortsatt fin sommer :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hòres kos ut ja :-) Her er det skikkelig varmt ogsà, og jeg vet bare at det er siste gang jeg gàr gravid i sommervarmen! Klarer ikke à gà ute sà mye, blir svimmel og klar... Men er ute i bassenget og kjòler meg ned sà ofte som mulig da :-) *Blubb blubb* Ha en fortsatt fin sommer :-) Herlig med basseng da! Jeg gikk også gravid om sommeren med begge mine, men jeg elsket det!! :0) Kos deg videre! PS: når har du termin da? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Herlig med basseng da! Jeg gikk også gravid om sommeren med begge mine, men jeg elsket det!! :0) Kos deg videre! PS: når har du termin da? Terminen er litt usikker, men det blir nok i slutten av oktober :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Terminen er litt usikker, men det blir nok i slutten av oktober :-) Oi, oi, spennende! Kanskje blir det på Snuppas bursdag ;0) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Oi, oi, spennende! Kanskje blir det på Snuppas bursdag ;0) 22 oktober? :-D Har i hvertfall en sterk feeling pà at han kommer fòr tiden, og muligens fòr den 22... :-) Spennende! Hvor gamle er barna dine? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 22 oktober? :-D Har i hvertfall en sterk feeling pà at han kommer fòr tiden, og muligens fòr den 22... :-) Spennende! Hvor gamle er barna dine? 21 oktober , så var ikke langt unna :0) Da blir hun 2år, og snuppen blir 5år i september. Sykt hvor fort tiden går..... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 21 oktober , så var ikke langt unna :0) Da blir hun 2år, og snuppen blir 5år i september. Sykt hvor fort tiden går..... 2 og 5 àr ja, da har du litt à henge fingrene i! :-) Ja tiden gàr kjempefort, og snart har du en skolegutt :-) Jeg har ei datter pà 8 àr, og husker hennes fòrste skoledag som det var i gàr. Da tenkte jeg at hun hadde blitt sà stor husker jeg, og det fòlte hun nok selv ogsà. Hun begynner i tredje nà :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 2 og 5 àr ja, da har du litt à henge fingrene i! :-) Ja tiden gàr kjempefort, og snart har du en skolegutt :-) Jeg har ei datter pà 8 àr, og husker hennes fòrste skoledag som det var i gàr. Da tenkte jeg at hun hadde blitt sà stor husker jeg, og det fòlte hun nok selv ogsà. Hun begynner i tredje nà :-) Han skal begynne i barnehage nå i august, spennende! Tror jeg kommer til å føle meg stein gammal første skoledag... Men det blir sikkert moro det også! Tenker det blir stas for jenta di å bli storesøster nå da :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.