Gå til innhold

Deilig med sommer & sol!

Anbefalte innlegg

Gjest mora2
Skrevet

Her har vært sinnsykt varmt i dag! Ligget i solen i hele dag og kost oss.Herlig! Blitt så fin og brun at ;0)

I morgen reiser vi til Bø sommerland, tenker ungene skal kose seg masse!

Torsdag er det festival igjen, Treungen, noen som skal eller?

Blir knall å på tur i vogna igjen!Er jo sååå stolt :0)

Håper dere koser dere like mye som meg i solen, nyyyter livet nå! Måtte bare skrive ned litt, bobler over av lykke her..Hihi!

Ha en forsatt god sommer folkens!

*smask*

hare1365380455
Skrevet

God sommer! Nå er ferien slutt for min del, og jeg skulle ønske jeg hadde noen uker ekstra... ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Hòres kos ut ja :-) Her er det skikkelig varmt ogsà, og jeg vet bare at det er siste gang jeg gàr gravid i sommervarmen! Klarer ikke à gà ute sà mye, blir svimmel og klar... Men er ute i bassenget og kjòler meg ned sà ofte som mulig da :-) *Blubb blubb*

Ha en fortsatt fin sommer :-)

Skrevet

Hòres kos ut ja :-) Her er det skikkelig varmt ogsà, og jeg vet bare at det er siste gang jeg gàr gravid i sommervarmen! Klarer ikke à gà ute sà mye, blir svimmel og klar... Men er ute i bassenget og kjòler meg ned sà ofte som mulig da :-) *Blubb blubb*

Ha en fortsatt fin sommer :-)

Herlig med basseng da!

Jeg gikk også gravid om sommeren med begge mine, men jeg elsket det!! :0)

Kos deg videre!

PS: når har du termin da?

Gjest Angela26
Skrevet

Herlig med basseng da!

Jeg gikk også gravid om sommeren med begge mine, men jeg elsket det!! :0)

Kos deg videre!

PS: når har du termin da?

Terminen er litt usikker, men det blir nok i slutten av oktober :-)

Skrevet

Terminen er litt usikker, men det blir nok i slutten av oktober :-)

Oi, oi, spennende!

Kanskje blir det på Snuppas bursdag ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

Oi, oi, spennende!

Kanskje blir det på Snuppas bursdag ;0)

22 oktober? :-D

Har i hvertfall en sterk feeling pà at han kommer fòr tiden, og muligens fòr den 22... :-) Spennende!

Hvor gamle er barna dine?

Skrevet

22 oktober? :-D

Har i hvertfall en sterk feeling pà at han kommer fòr tiden, og muligens fòr den 22... :-) Spennende!

Hvor gamle er barna dine?

21 oktober , så var ikke langt unna :0)

Da blir hun 2år, og snuppen blir 5år i september.

Sykt hvor fort tiden går.....

Gjest Angela26
Skrevet

21 oktober , så var ikke langt unna :0)

Da blir hun 2år, og snuppen blir 5år i september.

Sykt hvor fort tiden går.....

2 og 5 àr ja, da har du litt à henge fingrene i! :-) Ja tiden gàr kjempefort, og snart har du en skolegutt :-) Jeg har ei datter pà 8 àr, og husker hennes fòrste skoledag som det var i gàr. Da tenkte jeg at hun hadde blitt sà stor husker jeg, og det fòlte hun nok selv ogsà. Hun begynner i tredje nà :-)

Skrevet

2 og 5 àr ja, da har du litt à henge fingrene i! :-) Ja tiden gàr kjempefort, og snart har du en skolegutt :-) Jeg har ei datter pà 8 àr, og husker hennes fòrste skoledag som det var i gàr. Da tenkte jeg at hun hadde blitt sà stor husker jeg, og det fòlte hun nok selv ogsà. Hun begynner i tredje nà :-)

Han skal begynne i barnehage nå i august, spennende!

Tror jeg kommer til å føle meg stein gammal første skoledag...

Men det blir sikkert moro det også!

Tenker det blir stas for jenta di å bli storesøster nå da :0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...