Gå til innhold

Når noen fra gamle dager vil møte deg og du...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke har så lyst?
Skrevet

En jente jeg jobbet med et par år vil møte meg. Hun bor ellers på en annen kant av landet, og jeg har ikke sett henne på mange år. Hun fant meg på nettet og vil ha kontakt, men jeg bryr meg egentlig ikke. Nå vil hun møte meg, og en ting er at jeg ikke har lyst og en annen ting er at jeg ikke har tid. Jeg har ellers prøvd å være kjølig når hun har skrevet, men hun forstår det ikke og er faktisk troende til å plutselig troppe opp på trappa her!

Hva ville du gjort?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har prøvd å være kjølig når hun har skrevet? Om du ikke vil ha kontakt med henne, så la være å svare. Så lenge du gir respons, er det ikke så godt å forstå at du ikke vil ha kontakt.

Skrevet

Hjelp, det er en litt kinkig situasjon det der :o(

Du kan kanskje på en vennlig måte si at du knapt nok har kapasitet til å røkte dine nåværende venner, og at du er nødt til å prioritere de nærmeste du deler hverdagen med pr. i dag.

Hvis det er mulig å få kommunisert dette pr. sms eller via mail, så hadde nok jeg valgt den løsningen.

Lykke til og ha en god dag!

Gjest kammad
Skrevet

Si du er bortreist på ferie akkurat de dagene hun kommer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...