Gjest Hva kan det nå være?? Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Skjønner ikke hva dette kommer av! Tok en Zyrtec i går kveld, har aldri prøvd det før, men jeg har sovet dårlig i natt. Tok av alle sengklærne i dagtidlig, ligger til vask på 95grader UTEN skyllemiddel. Men jeg har aldri prøvd zyrtec før, skulle den virket med en gang eller? 0 Siter
Gjest føler med deg Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Mannen min klør .... har gjort det i mange mange år. Spesielt etter at han har dusjet, klør også når han blir varm og svett, det er forferdelig plagsomt for han. Klør over hele kroppen ..... Finner ingen årsak til dette. 0 Siter
Gjest klødama Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 zyrtec funker stort sett med en gang, forutsatt at den fungerer. på meg fungerer de ikke i hele tatt, så jeg bruker noe som heter kestine. ingen av de andre jeg kjenner som er allergikere og sånt får virkning av zyrtec heller. 0 Siter
Gjest Hva kan det nå være?? Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 zyrtec funker stort sett med en gang, forutsatt at den fungerer. på meg fungerer de ikke i hele tatt, så jeg bruker noe som heter kestine. ingen av de andre jeg kjenner som er allergikere og sånt får virkning av zyrtec heller. Takk for svar, da kan det rett og slett være at de ikke funker på meg. Nei man må vel bare ta tiden til hjelp skjønner jeg. 0 Siter
Gjest klødama Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Takk for svar, da kan det rett og slett være at de ikke funker på meg. Nei man må vel bare ta tiden til hjelp skjønner jeg. evt kan du gå på apoteket og prøve noen av de andre alternativene. andre råd kan være å kjøle ned området som klør, ikke med vann, men med godt innpakka ispakninger eller lignende. Har selv en sånn ispakke som har sånn gele i liggende i kjøleskapet. da blir den ikke for kald og holder akkurat kjølig lenge nok til at kløen gir seg stort sett.. evt kremer som mildison eller lignende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.