Gå til innhold

Jeg holder på å bli gal av å klø nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Hva kan det nå være??
Skrevet

Skjønner ikke hva dette kommer av!

Tok en Zyrtec i går kveld, har aldri prøvd det før, men jeg har sovet dårlig i natt.

Tok av alle sengklærne i dagtidlig, ligger til vask på 95grader UTEN skyllemiddel.

Men jeg har aldri prøvd zyrtec før, skulle den virket med en gang eller?

Gjest føler med deg
Skrevet

Mannen min klør .... har gjort det i mange mange år. Spesielt etter at han har dusjet, klør også når han blir varm og svett, det er forferdelig plagsomt for han. Klør over hele kroppen ..... Finner ingen årsak til dette.

Gjest klødama
Skrevet

zyrtec funker stort sett med en gang, forutsatt at den fungerer. på meg fungerer de ikke i hele tatt, så jeg bruker noe som heter kestine. ingen av de andre jeg kjenner som er allergikere og sånt får virkning av zyrtec heller.

Gjest Hva kan det nå være??
Skrevet

zyrtec funker stort sett med en gang, forutsatt at den fungerer. på meg fungerer de ikke i hele tatt, så jeg bruker noe som heter kestine. ingen av de andre jeg kjenner som er allergikere og sånt får virkning av zyrtec heller.

Takk for svar, da kan det rett og slett være at de ikke funker på meg. Nei man må vel bare ta tiden til hjelp skjønner jeg.

Gjest klødama
Skrevet

Takk for svar, da kan det rett og slett være at de ikke funker på meg. Nei man må vel bare ta tiden til hjelp skjønner jeg.

evt kan du gå på apoteket og prøve noen av de andre alternativene.

andre råd kan være å kjøle ned området som klør, ikke med vann, men med godt innpakka ispakninger eller lignende. Har selv en sånn ispakke som har sånn gele i liggende i kjøleskapet. da blir den ikke for kald og holder akkurat kjølig lenge nok til at kløen gir seg stort sett.. evt kremer som mildison eller lignende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...