Gå til innhold

Hvem er DOL'erne?

Anbefalte innlegg

Gjest I got you there!
Skrevet

Har inntrykk av at her er tre typer:

1. Den "sosiale" som ønsker å dele sine erfaringer og bekymringer med andre likesinnede.

2. Hypokonderen som tro han feiler alt mulig og skriver her for å få det "bekreftet"...

3. Bedreviteren som tror han har svaret på alt

Gjest bite dust
Skrevet

..Og så har du de som liker litt nett-såpeopera som leser om andres tragedier og som vil vite mest mulig om andre brukere.- helst så de kan kjenne de igjen.

random1365380890
Skrevet

1 og 3 er nok i mange tilfeller helt annerledes i det virkelige liv, tror jeg.

candyqueen_83
Skrevet

1 og 3 er nok i mange tilfeller helt annerledes i det virkelige liv, tror jeg.

Så du tror de eneste som er ærlige er de som er hypokondere? Det er faktisk ikke alle her som har psykiske eller store fysiske plager som bare må ut med alt og ha bekreftelse på ditt og datt. Det skjer faktisk andre ting i manges liv.

random1365380890
Skrevet

Så du tror de eneste som er ærlige er de som er hypokondere? Det er faktisk ikke alle her som har psykiske eller store fysiske plager som bare må ut med alt og ha bekreftelse på ditt og datt. Det skjer faktisk andre ting i manges liv.

Var ikke det jeg sa i det heletatt, det var ikke sånn at jeg mente de som kanskje er litt annereldes online er uærlige, snakk om å tolke dette i verste mening...

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Var ikke det jeg sa i det heletatt, det var ikke sånn at jeg mente de som kanskje er litt annereldes online er uærlige, snakk om å tolke dette i verste mening...

Jeg tror heller man er mer ærlig på DOL enn i det virkelige liv, her kan man legge ut om "flaue" ting f.eks. uten å være redd for å bli dømt, jaja selvsagt er det de som må "mobbe" en... men det er ikke folk en kjenner, derfor har en ingenting å tape.

Er mange ting jeg lurer på som jeg ikke tør å spørre folk jeg kjenner om pga jeg syns det er flaut.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror heller man er mer ærlig på DOL enn i det virkelige liv, her kan man legge ut om "flaue" ting f.eks. uten å være redd for å bli dømt, jaja selvsagt er det de som må "mobbe" en... men det er ikke folk en kjenner, derfor har en ingenting å tape.

Er mange ting jeg lurer på som jeg ikke tør å spørre folk jeg kjenner om pga jeg syns det er flaut.

Enig :o) Man trenger ikke være så redd for hva andre skal synes og mene her :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...