Gå til innhold

Åpent forum vanskelig tilgjengelig

Anbefalte innlegg

Gjest Rosa Sokker
Skrevet

Jeg må nå inn på min side og se på tidligere svar jeg har fått for å komme inn i åpent forum.

Ser ut som dem vil fade dette forumet ut.

Gjest Tuppeli
Skrevet

Har tenkt det samme. Er vel bare psykiatri som står igjen til slutt. Ikke for det, 90% av innleggene nå er jo nettopp på det forumet.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener... Har du ikke en "Velg forum:" øverst?

Skrevet

Rett ved siden av doktoronline logoen, er det en boks hvor du kan velge forum.

Vennlig hilsen

Gjest Rosa Sokker
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener... Har du ikke en "Velg forum:" øverst?

Takk for opplysningen. Har aldri brukt den rullemenyen før.

Skrevet

Takk for opplysningen. Har aldri brukt den rullemenyen før.

Kanskje greit å lære seg alle funksjonene på siden før man klaget over hvor vanskelig det er??

Skrevet

Kanskje greit å lære seg alle funksjonene på siden før man klaget over hvor vanskelig det er??

Men de har jo endret på menyen til venstre slik at bare noen av forumene er tilgjengelig derfra nå, både Åpent og foreldre-forumene er borte derfra. :o( Jeg pleide også å gå inn fra menyen der.

Gjest Rosa Sokker
Skrevet

Gammel vane er vond å vende.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har lagret DoktorOnline Åpent forum på favoritter, så når jeg trykker på linken der, kommer jeg rett inn på forumet.

Skrevet

Gammel vane er vond å vende.

Joda, det skjønner jeg, men da blir det feil å klage - mener jeg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...