Gå til innhold

Bytte til Skandiabanken?

Anbefalte innlegg

Gjest skal jeg bytte?
Skrevet

Jeg ser at det jeg kan spare veldig mye hvert år på å flytte lønnskontoen min til Skandiabanken, siden de ikke har noe form for gebyr, kun årsavgiften. Men så er jeg traust når det gjelder banker, hatt samme konto i lokal sparebank siste 29 år og er "redd" for å miste pengene mine. Det høres jo helt teit ut, men jeg klarer på et vis ikke å stole på en ny bank. Er det noen som har erfaringer fra Skandiabanken?

Skrevet

Jeg har flyttet sparekontoen min dit, pluss matkontoen. Er veldig fornøyd så langt. Om ikke så alt for lenge blir det andre endringer i min privatøkonomi, og da kommer jeg til å flytte lønnskontoen min dit også. Det er ikke mange andre steder (finnes det noen?) hvor man får rentes rente på innestående på kontoene, og med en såpass høy rente.

Skrevet

Skiftet til Skandabanken for en del år siden,- veldig fornøyd :-)

Jeg gadd ikke betale lokalbanken min flere tusen kroner for å få lov til å ha pengene mine der...

Om man er medlem av f.eks. fagforening kan det være et godt alternativ med Gjensidigebank også, har jeg lært. Enda høyere rente, og fortsatt ingen gebyrer...

Gjest xbellax
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med skandia, hatt den nå i 3 år. Valgte den nettopp fordi jeg slipper gebyrer. Et spetakkel å få lasta ned det forbanna sertifikatet for min del, men det er pc`ns feil og ikke banken sin. Men fornøyd, absolutt.

Gjest ViViola
Skrevet

Vi har hatt Skandiabanken i maaaaange år, og var superfornøyd! Byttet til Gjensidige bank for litt siden, pga. huslån og fordi jeg ikke tapte noe på det mht gebyrer.

Skrevet

Er svært fornøyd med skandiabanken, angrer ikke en dag at jeg byttet fra sparebanken nord-norge. Ingen gebyrer og lett tilgjengelig. Har flere venner som har gjort det samme.

Gjest minnah
Skrevet

Er superfornøyd med Skandiabanken. Du kan jo begynne med å overflytte en sum, og teste ut banken, før du evt bytter helt?

Jeg beholdt min gamle bankkonto ved siden av i 5 år før jeg klarte å si den opp... ;-)

Skrevet

Du risikerer ikke pengene dine med å flytte til Skandiabanken, men nå finnes det banker som er billigere enn dem på dagligbank da. Hvor du ikke trenger å betale årsgebyr heller og som ikke er rene internettbanker - du kan altså også få personlig rådgivning.

Gjest skal jeg bytte?
Skrevet

Du risikerer ikke pengene dine med å flytte til Skandiabanken, men nå finnes det banker som er billigere enn dem på dagligbank da. Hvor du ikke trenger å betale årsgebyr heller og som ikke er rene internettbanker - du kan altså også få personlig rådgivning.

Ok, hvilke banker er det da? Jeg finner ingen og ser at Skandiabanken stadig har kommet best ut.

Skrevet

Ok, hvilke banker er det da? Jeg finner ingen og ser at Skandiabanken stadig har kommet best ut.

Her iallefall:

https://www-2.fokus.no/Fokus247

Er ikke sikker på om det er flere som har helt gebyrfritt program.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...