Gjest Full tank, takk Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Jeg så en hjemmelaget video forleden hvor vedkommende hadde brukt et program som "filmet" en reiserute på google earth. Effekten var lagt inn i en video, og man kunne se at man flyttet seg fra Norge til destinasjonspunktet. Han husket ikke hva programmet het, noen som vet hvordan man lager en slik effekt? 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Etter hva jeg vet så må du ha Google Earth Pro for å lage slike videoer. 0 Siter
Gjest Full tank, takk Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Etter hva jeg vet så må du ha Google Earth Pro for å lage slike videoer. Og det betyr sikkert at man må betale stooore summer Noen som kan bekrefte? 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Etter hva jeg vet så må du ha Google Earth Pro for å lage slike videoer. Bare 400 dollar 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Og det betyr sikkert at man må betale stooore summer Noen som kan bekrefte? 400 dollar koster det, alt for dyrt! Har forsøkt å installere knekt utgaver av Pro versjonen, men det er ikke lett. Er visst vanskelig å knekke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.