Gjest Karl Ivar Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Så et innslag på dagsrevyen nå i kveld om at lekevakten har fått inn et ti-talls antall skader pga taket på den nye operaen. Det er stort sett fallskader etter at man har snublet i forhøyninger,avløpsrenner etc. Selv har jeg gått på taket ved et par anledninger uten at jeg har snublet i noe. Nå pleier jeg å se hvor jeg setter bena, i motsetning til en del andre. Mener å huske at det står advarselskilt om dette før man beveger seg oppover på bygget. Synes det er idioti at man skal vurdere å stenge taket fordi enkelte ikke greier å følge med på hvor de går.... 0 Siter
Skogstrollet Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Helt enig. Det er nesten litt uverdig å la folk tråkke på det nye operahuset. 0 Siter
astridny Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har vært der og jeg holdt på å stuble flere ganger. Jeg hadde så mye annet å se på enn se ned der jeg skulle gå. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har vært der og jeg holdt på å stuble flere ganger. Jeg hadde så mye annet å se på enn se ned der jeg skulle gå. Ja, lett å snuble. Men det er varsel om det- flere plasser. Vi har gått der forsiktig og har ikke hatt noen uhell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.