Gjest trygden kommer ikke Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Den 20 juni skulle jeg ifølge en melding fra NAV få utbetalt trygd med etterbetaling, et ganske stort beløp. Så viser det seg at det lokale kontoret har klart å føre opp feil kontonummer så trygden er gått til min arbeidsgiver (offentlig etat). De sa da at jeg ikke ville få mine penger før de var tilbakebetalt til NAV, og at jeg sannsynligvis måtte vente til 20. juli. Nå er den datoen for lengst passert og pengene er ikke kommet inn på konto. De jeg har nevnt dette for mener at NAV har gjort en feil og burde betalt trygden til meg umiddelbart, at jeg ikke skal måtte vente fordi de har feil. Jeg har oppgitt riktig kontonummer til dem da jeg søkte om dette, så feilen er ikke min. Jeg tenkte jeg nå skal klage til en eller annen høyere instans fordi jeg ikke får pengene jeg skulle hatt allerede 20. juni. Men hvor klager man? Fylkestrygdekontor finnes vel ikke lenger? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Du kan klage til Fylkesmannen i ditt hjemfylke. 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Du kan klage til Fylkesmannen i ditt hjemfylke. Er det alltid en mann? 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Er det alltid en mann? Nei, men navnet på stillingshjemmelen er allikevel fylkesmann. Hilsen 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Er det alltid en mann? Nei, Fylkesmannen kan godt hete Hilde! 0 Siter
Gjest Også irrritert på NAV Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 NAV er bare sånn.De roter og somler hele tiden.Jeg skulle hatt sykepenger for juli den 25 Juli.Noen kom den 28 juli og resten har jeg ikke fåttt ennå.Har ringt dem og dem sier at de holder på med det.Ja hallo,,jeg skal betale regninger og kan ikke vante til dem får somlet seg til å betale det ut 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Nei, Fylkesmannen kan godt hete Hilde! Tenk om fylkemannen het Hilde-Harald. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Tenk om fylkemannen het Hilde-Harald. Fylkesmannen i Østfold heter Anne Enger og fylkesmannen i Vestfold heter Mona Røkke. Hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Fylkesmannen i Østfold heter Anne Enger og fylkesmannen i Vestfold heter Mona Røkke. Hilsen Hehe:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.