Gå til innhold

Hvor kan jeg klage på NAV lokalkontor?

Anbefalte innlegg

Gjest trygden kommer ikke
Skrevet

Den 20 juni skulle jeg ifølge en melding fra NAV få utbetalt trygd med etterbetaling, et ganske stort beløp. Så viser det seg at det lokale kontoret har klart å føre opp feil kontonummer så trygden er gått til min arbeidsgiver (offentlig etat). De sa da at jeg ikke ville få mine penger før de var tilbakebetalt til NAV, og at jeg sannsynligvis måtte vente til 20. juli. Nå er den datoen for lengst passert og pengene er ikke kommet inn på konto.

De jeg har nevnt dette for mener at NAV har gjort en feil og burde betalt trygden til meg umiddelbart, at jeg ikke skal måtte vente fordi de har feil. Jeg har oppgitt riktig kontonummer til dem da jeg søkte om dette, så feilen er ikke min.

Jeg tenkte jeg nå skal klage til en eller annen høyere instans fordi jeg ikke får pengene jeg skulle hatt allerede 20. juni. Men hvor klager man? Fylkestrygdekontor finnes vel ikke lenger?

Skrevet

Du kan klage til Fylkesmannen i ditt hjemfylke.

Skrevet

Du kan klage til Fylkesmannen i ditt hjemfylke.

Er det alltid en mann?

Gjest mandolina
Skrevet

Er det alltid en mann?

Nei, men navnet på stillingshjemmelen er allikevel fylkesmann.

Hilsen

Skrevet

Er det alltid en mann?

Nei, Fylkesmannen kan godt hete Hilde!

Gjest Også irrritert på NAV
Skrevet

NAV er bare sånn.De roter og somler hele tiden.Jeg skulle hatt sykepenger for juli den 25 Juli.Noen kom den 28 juli og resten har jeg ikke fåttt ennå.Har ringt dem og dem sier at de holder på med det.Ja hallo,,jeg skal betale regninger og kan ikke vante til dem får somlet seg til å betale det ut

Skrevet

Nei, Fylkesmannen kan godt hete Hilde!

Tenk om fylkemannen het Hilde-Harald.

Gjest mandolina
Skrevet

Tenk om fylkemannen het Hilde-Harald.

Fylkesmannen i Østfold heter Anne Enger og fylkesmannen i Vestfold heter Mona Røkke.

Hilsen

Skrevet

Fylkesmannen i Østfold heter Anne Enger og fylkesmannen i Vestfold heter Mona Røkke.

Hilsen

Hehe:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...