Gå til innhold

NEEEEI, gi meg litt nesebein!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tidligere nevnt har vi noen hybler vi leier ut...

Nå tror vi at vi har funnet en som skal være så ekstremt heldig å få leie den, noe som betyr at jeg må si fra til "ørten" folk, at de IKKE får den.

Hva i huleste skriver jeg? "beklager men hybelen er nå leid ut" er greit nok til noen av de, men til de som har vært og kikket som er "nedprioritert"?

Fankern altså, jeg hater dette her. Hadde det ikke vært for at det er en inntektskilde haddde jeg aldri utsatt meg selv for dette stresset.

*skjør*

Skrevet

Jada, du skriver bare at den desverre er leid ut:-) Det er sånn det fungerer.

Enten det, eller så må du bygge ut huset... ;-)

Skrevet

Jada, du skriver bare at den desverre er leid ut:-) Det er sånn det fungerer.

Enten det, eller så må du bygge ut huset... ;-)

Hehe, ja jeg har lyst til å leie ut til alle som ringer, jeg. Skulle nok hatt en 10-15 hybler ja, så hadde jeg sluppet å si nei. ;)

Skrevet

Hehe, ja jeg har lyst til å leie ut til alle som ringer, jeg. Skulle nok hatt en 10-15 hybler ja, så hadde jeg sluppet å si nei. ;)

Jeg hater sånne ting jeg også:-)

Men verden fungerer sånn at noen må du si nei til. Noen må man avvise og noen må man forlate. Sånn er det bare.

Skogstrollet
Skrevet

Du er svært høflig. Jeg får ikke noe svar i det hele tatt jeg.

Gjest xbellax
Skrevet

Du er altfor snill og hyggelig. Kan du ikke sende dem hit, jeg skal gladelig ta den jobben for deg.

*hjelpsom*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...