Gå til innhold

Ta på seg badebukse kanskje?

Anbefalte innlegg

Gjest Jøss a meg
Skrevet

Min mann elsker å bade naken og pleier å gjøre det når vi er og bader,da er vi ikke på ei strand med mange folk men litt for oss selv. Barna syns det er ekkelt men han sier det er naturlig,og ser på seg selv som naturist.

I dag kom det folk når vi badet og han ålet seg opp av vannet,det ene barnet går i klassen til mitt barn,så jeg er redd for mobbing.

Hva syns du om dette?

Gjest plingpling
Skrevet

Hvis barna mine hadde reagert hadde ikke valget vært så vanskelig å ta. Da hadde jeg heller "dyrket" behovet for nakenhet når de ikke var tilstede.

Skrevet

Enig med plingpling her.. han kan bade naken ellers..

De som bader nakne har jo samme mening om hva som er normalt og ikke..men det har jo vi andre og.

Og det går jo an å vise hensyn..det er ikke så ille å gå med badebukse, er det vel?

Bade naken kan han jo gjøre når han er alene, eller bare dere to der.

Skrevet

Bade naken kan han gjøre om dere er ved et lite vann hvor det ikke er noen og det ikke er noen fare for at noen kommer.

Når dere bader der andre ferdes, ikke minst skolekompiser av ungene!!!, så bader han med badebukse/shorts. Hadde min mann vært så ego så hadde han fått dra på badetur alene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...