Gå til innhold

Ekkelt med offentlige toalett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg en en damme som liker egentlig godt å dra på restuarant o.l. Problemet er bare at jeg synes det er så kvalmt å gå på do når jeg er ute. Lukter det så mister jeg matlysten. Jeg greier heller ikke å sette meg ned på slike doer. Setter jeg meg ned får jeg følelsen av at jeg får masse ekle bakterier på meg. Selv om jeg dekker til med papir så er detliksom ikke nok.

Andre som har det på samme måte? Det er synd at dogåing skal hindre lysten til å gå ut.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har det ikke på samme måte, men skjønner at det er et problem for deg. Du har nok en liten tvangstanke rundt dette, men ikke verre enn at du kan komme deg rundt problemet.

Hva med å ta med en liten flaske med desinfisernde væske? Det får du på apoteket. Så kan du ha litt på dopapir og gjøre rent skålen med det. Du kan også rengjøre hendene dine med væsken etterpå.

Når det gjelder lukten, så får du bare sørge for at du ikke trenger å gå på do til etter at maten er spist.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg har det vel litt på samme måte, men må jeg, så må jeg.

Jeg har kjøpt slike eengangskluter til å tørke av på dobrettet med, slik at det blir desinfisert, og så bruker jeg papir til å fore dosetet med, før jeg setter meg.

Etter håndvasken så prøver jeg på godt jeg kan å la være å ta på håndtak, bruker papir til kran og dørhandtak.

Hilsen

Skrevet

Med mindre det ser helt jævlig ut så bryr jeg meg ikke. :o)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Liker heller ikke skitne toalett, og velger holde meg omså timesvis om jeg oppdager at toalettet er grisete eller lukter

Men på de fleste _restauranter_ så er det såpass rent at dette ikke er noe problem..

Skrevet

Jeg trives ikke på offentlige toaletter, men jeg lar det ikke hindre meg i å gå ut når jeg ønsker.

Gjest fyyyyyyyyysj
Skrevet

Spesielt toaletter som er felles for damer og menn... der stinker det mannfolkurin - de bommer på toalettskåla, så blir urinen liggende og stinke! Fysj! Eller folk som har tjuvrøkt på do, dolukt og røyklukt sammen er en svært kvalmende lukt, spez hvis vedkommende stumper røyken i dassen ! Fysj. Så har vi fjortisene som syns det er så kult å skrive på veggene masse pizz, fuck meg her og der, og bla bla... Vått papir som ligger på gulvet, bæsjerester..... ja gud bedre meg! Frister ikke så veldig å gå på do da nei...

Gjest imzedimze
Skrevet

bakterier er det overalt, men man blir ikke smittet av noe ved å sitte på et offentlig toalett, huden på lårene er jo faktisk ikke noe man får inn i munnen. Er bare å vaske hendne etterpå...

Og uansett så skal man jo dusje seg daglig, da vasker man lårene også vettu...

Så da blir du kvitt alle disse ufarlige bakteriene på doringen.

Gjest imzedimze
Skrevet

bakterier er det overalt, men man blir ikke smittet av noe ved å sitte på et offentlig toalett, huden på lårene er jo faktisk ikke noe man får inn i munnen. Er bare å vaske hendne etterpå...

fra doringen mente jeg

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg kjenner en som ble smittet med en kjønnsykdom fra et offentlig toalett.

Så aldri si aldri.

Hilsen

Gjest uuuuuuurk
Skrevet

Uff så på ekstrem rengjøring, ei gammel kjerring som ikke hadde vaska på 17 år. Tallerkenene hennes hadde tusen ganger mer bakterier enn på en gjennomsnittlig toalettskål, det var altså mer hygienisk å spise fra toalettskålen enn fra fata hennes :)

Gjest Man skal høre mye....
Skrevet

Så aldri si aldri.

Hilsen

Hehe, det er selvsagt bullshit. SOS er avhengig av levende vev for å overleve, og kan derfor ikke smitte via offentlige toaletter o.l.

Gjest minnah
Skrevet

Så aldri si aldri.

Hilsen

gjennom lårene, liksom? :-)

Gjest minnah
Skrevet

Lukta forstår jeg, om doen ser/lukter ille, setter jeg spørsmålstegn ved hygienen på hele stedet.. dersom det er en ordentlig restaurant, altså.

Men smitte fra dosetet er jeg ikke redd for, huden på lårene våre tåler uansett litt bakterier. Tiss er rent, forøvrig.

Foreslår at du skaffer deg en flaske desinfeksjonssprit fra apoteket, som du har med deg i veska, og vasker doringen med før du setter deg. :-)

Skrevet

Så aldri si aldri.

Hilsen

Det er rett og slett ikke mulig...

Skrevet

Spesielt toaletter som er felles for damer og menn... der stinker det mannfolkurin - de bommer på toalettskåla, så blir urinen liggende og stinke! Fysj! Eller folk som har tjuvrøkt på do, dolukt og røyklukt sammen er en svært kvalmende lukt, spez hvis vedkommende stumper røyken i dassen ! Fysj. Så har vi fjortisene som syns det er så kult å skrive på veggene masse pizz, fuck meg her og der, og bla bla... Vått papir som ligger på gulvet, bæsjerester..... ja gud bedre meg! Frister ikke så veldig å gå på do da nei...

Hvaslags resturant var dette om jeg tør spørre??

Gjest imzedimze
Skrevet

Så aldri si aldri.

Hilsen

hvilken type da?

og hvordan kan han vite at det var fra et offentlig toalett og ikke et annet sted, han var jomfru?

Gjest mandolina
Skrevet

gjennom lårene, liksom? :-)

Jeg har ikke full oversikt over hvordan bakteriene eller mikrobene har funnet frem til til stedet hvor de har infisert vedkommende.

Så det spørsmål, må jeg la stå åpent.

Hilsen

Gjest mandolina
Skrevet

Det er rett og slett ikke mulig...

Nei, det er jo ikke deg, som ble smittet, og derfor er det enkelt for deg å benekte at det umulige kanskje allikevel kan gå an.

Gjest mandolina
Skrevet

hvilken type da?

og hvordan kan han vite at det var fra et offentlig toalett og ikke et annet sted, han var jomfru?

Det var en hun. Det skjedde for over 30 år siden. Tyepen av kjønnsykdom har vel ingenting med emnet å gjøre, så det sier jeg ikke videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...