Gjest En fast bruker Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jeg kjenner en som ble smittet med en kjønnsykdom fra et offentlig toalett. Så aldri si aldri. Hilsen Ikke si du falt for den da! :-) En lege jeg kjenner sier at det går an å få kjønnssykdommer på toalettet, men at hun kan tenke seg mange bedre plasser å ha sex...! ;-D 0 Siter
Gjest vsvsvs Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Det var en hun. Det skjedde for over 30 år siden. Tyepen av kjønnsykdom har vel ingenting med emnet å gjøre, så det sier jeg ikke videre. For 30 år siden var det gonorè man fikk på do. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 For 30 år siden var det gonorè man fikk på do. Endelig en,som tar meg på alvor. Hilsen 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Akuurat kommet hjem fra festival nå, tror ikke du trenger klage på resturant doer for å si det sånn.. ;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.