Gjest Elextra Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Vel et kabinett hindrer jo vannsprut på andre ting man har i nærheten av dusjen på badet sitt da - alle er jo ikke forunt å ha et bad på 30-40 kvadrat, slik at man kan plassere alt laaaaaangt unna stedet man dusjer At man dusjer rett på gulvet betyr ikke at man ikke har en eller flere vegger i dusjen. Der vi bodde før hadde vi en murt vegg og en åpen side, her vi bor nå har vi én murt og flislagt vegg og en glassdør. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 At man dusjer rett på gulvet betyr ikke at man ikke har en eller flere vegger i dusjen. Der vi bodde før hadde vi en murt vegg og en åpen side, her vi bor nå har vi én murt og flislagt vegg og en glassdør. Det blir jo som et kabinett det da Jeg tenkte mer ingen vegger og da spruter jo vannet rundt på heeeeeele badet 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Det blir jo som et kabinett det da Jeg tenkte mer ingen vegger og da spruter jo vannet rundt på heeeeeele badet ''Det blir jo som et kabinett det da :)'' Nei, et kabinett blir likevel noe helt annet. Et kabinett er gjerne et lukket "rom" i rommet. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Vi dusjer rett på gulvet, har vegger rundt, og en kant slik at vannet ikke renner ut. Det er fall i gulvet slik at vannet renner ned i sluken. I følge sambo som har jobbet tett med rørleggere og flisleggere i årevis, er ikke det noe problem. 0 Siter
Gjest sahoda Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 ''Det blir jo som et kabinett det da :)'' Nei, et kabinett blir likevel noe helt annet. Et kabinett er gjerne et lukket "rom" i rommet. Fungerer som et kabinett da - puuuuuuuh! hehe 0 Siter
Gjest sett for mange skrekkfilmer Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Fungerer som et kabinett da - puuuuuuuh! hehe Jeg hadde angst for dusjkabinett før, følte jeg fikk klaustrofobi når jeg lukket døren og tenkte på hva som ville skje om jeg ikke fikk opp døren, innestengt i dusjen i varm damp.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.