Gjest blir litt bekymret ja Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 "Den nettbaserte svenske banken Skandiabanken har rundt 300.000 kunder i Norge. Men innskudd i banken dekkes ikke av den norske garantiordningen". Jeg er skandiabank kunde og har noen kr innestående der, burde jeg være bekymret for pengene mine, kanskje vurdere å bytte bank? 0 Siter
Gjest svensk garanti Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 De dekkes av den svenske bankgrantien, hvor øvre grense er 200.000. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hm. Det må jeg fortelle min kjære, han hevder nemlig hardnakket at Skandiabanken er dekket av den garantiordningen. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Har du et større beløp enn kr 200.000 innestående på Skandiabanken, vil jeg råde deg til å flytte noen av pengene over i en annen bank. Skandiabanken er ikke medlem av den norske bankgarantiloven. Har en mye penger er det lurt å fordele de på flere banker. Hilsen 0 Siter
Gjest Skandiabank? Neh Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg har selv vært skeptisk til å ha pengene mine der... nå har jeg plassert noen få tusen i fond, de har bare sunket i verdi, men jeg håper de skal stige etterhvert da. Sparepengene har jeg i Sparebank1, der får jeg god rente og god service. Det som er med Skandiabanken er at den er nettbasert... i Sparebank1 der kan man snakke med kunderådgiver om det er behov for det. Jeg er i alle fall veldig fornøyd med Sparebank1, både som nettbank, telefonbank - og "face to face". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.