Gjest uff frustrert Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Dekker husforsikringen det når man har flyttet fra eiendommen og har husforsikring et annet sted? Har solgt et hus og fått klage i etterkant på råte, noe jeg ikke visste der var. Eierskifteforsikringen vil ikke dekke dette, men husforsikringen jeg hadde dekket fukt og råteskader, hvordan blir det da. Pga jeg flyttet derfra flyttet jeg forsikringen til et annet hus... vil da ikke husforsikringen dekke denne skaden lenger? 0 Siter
Gjest jkll Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 ''Pga jeg flyttet derfra flyttet jeg forsikringen til et annet hus... vil da ikke husforsikringen dekke denne skaden lenger?'' Nei, forsikringen vil ikke lenger gjelder for den forrige boligen. Du har jo flyttet forsikringen. 0 Siter
Gjest uff frustrert Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 ''Pga jeg flyttet derfra flyttet jeg forsikringen til et annet hus... vil da ikke husforsikringen dekke denne skaden lenger?'' Nei, forsikringen vil ikke lenger gjelder for den forrige boligen. Du har jo flyttet forsikringen. Men jeg har kun bodd i huset i 3 år, hva med eierskifteforsikringen fra da jeg kjøpte? Jeg oppdaget ikke fuktskaden, men i følge takstmann er dette en skade som må ha kommet over tid... Vil jeg kunne få igjen på minn eierskifteforsikring også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.