Lillemus Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1217535866' post='3926552] Skulle du knulle SDD? *haha* Han er homo tror jeg! *Fnis* Niks, det er ikke SDD det er snakk om nei. Han var ikke så mye her og jeg tror ingen husker ham. Men han er en søt fyr! Han hadde alltid hatt lyst til å prøve en moden kvinne... *Ler så jeg griner* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Det fikk du med deg! Ja, jeg er forelsket i en jeg har hatt sporadisk kontakt med, i sommer ble vi enige om å være et par... Han er ikke norsk, men en vidunderlig gentleman og den beste elskeren noen sinne. Han er europeisk (ikke en skummel muslim), og jeg er virkelig forelsket;)))) Så herlig!!! Nyt det!!!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Åh, så godt det var å høre Glad på dine vegne! Takk, søte deg, Glimtipper;) Alt du får med deg..... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 *Fnis* Niks, det er ikke SDD det er snakk om nei. Han var ikke så mye her og jeg tror ingen husker ham. Men han er en søt fyr! Han hadde alltid hatt lyst til å prøve en moden kvinne... *Ler så jeg griner* *hahahaha* Han hadde sikkert sett for seg at du skulle knulle vettet av ham! *råflirer* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Så herlig!!! Nyt det!!!! Jeg nyter;)))) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Det er han nok ikke. Ikke det at det betyr noe, men vet ikke helt hvor du har det i fra... Nei, mulig det, men han ga inntykk av litt av hvert for 8-9 år siden ;o) 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1217533539' post='3926516] Jeg følger med Mads er dejlig og velutrustet. Jeg hadde garantert hoppa på'n. Personligheten er litt fjortis, men hva gjør vel det på et mexikansk luksushotell i varmen? Er man kåt, så er man kåt. Du er vel en av de som er hekta? Hvor lenge skal serien gå på norsk tv? jeg begynner å bli litt sprø av at jeg dessverre er totalt hekta... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Du er vel en av de som er hekta? Hvor lenge skal serien gå på norsk tv? jeg begynner å bli litt sprø av at jeg dessverre er totalt hekta... I dag er episode 35, av totalt 56 episoder. Ca 4 uker til med "bolle til højre og venstre" ;p 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218187791' post='3930502] I dag er episode 35, av totalt 56 episoder. Ca 4 uker til med "bolle til højre og venstre" ;p Uffda, bare ferdig med 60% så langt. Tenk å bli hekta på noe så utrolig dumt. Det sier jeg ikke til noen i real life... Men, men - vi får kose oss med Mads og gjengen. Jeg har jo til og med lest på danske nettsider hvem som vinner, men like gøy er det nå og... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.