Gå til innhold

Paradise hotell på tv 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1217535866' post='3926552]

Skulle du knulle SDD? *haha* Han er homo tror jeg!

*Fnis* Niks, det er ikke SDD det er snakk om nei. Han var ikke så mye her og jeg tror ingen husker ham. Men han er en søt fyr! Han hadde alltid hatt lyst til å prøve en moden kvinne... *Ler så jeg griner*

Skrevet

Det fikk du med deg!

Ja, jeg er forelsket i en jeg har hatt sporadisk kontakt med, i sommer ble vi enige om å være et par... Han er ikke norsk, men en vidunderlig gentleman og den beste elskeren noen sinne. Han er europeisk (ikke en skummel muslim), og jeg er virkelig forelsket;))))

Så herlig!!! Nyt det!!!!

hidi, the scorpion
Skrevet

Åh, så godt det var å høre :)

Glad på dine vegne!

Takk, søte deg, Glimtipper;)

Alt du får med deg.....

Skrevet

*Fnis* Niks, det er ikke SDD det er snakk om nei. Han var ikke så mye her og jeg tror ingen husker ham. Men han er en søt fyr! Han hadde alltid hatt lyst til å prøve en moden kvinne... *Ler så jeg griner*

*hahahaha* Han hadde sikkert sett for seg at du skulle knulle vettet av ham! *råflirer*

hidi, the scorpion
Skrevet

Så herlig!!! Nyt det!!!!

Jeg nyter;))))

Skrevet

Det er han nok ikke. Ikke det at det betyr noe, men vet ikke helt hvor du har det i fra...

Nei, mulig det, men han ga inntykk av litt av hvert for 8-9 år siden ;o)

Sofies mamma
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1217533539' post='3926516]

Jeg følger med :D Mads er dejlig og velutrustet. Jeg hadde garantert hoppa på'n. Personligheten er litt fjortis, men hva gjør vel det på et mexikansk luksushotell i varmen? Er man kåt, så er man kåt.

Du er vel en av de som er hekta? Hvor lenge skal serien gå på norsk tv? jeg begynner å bli litt sprø av at jeg dessverre er totalt hekta...

Skrevet

Du er vel en av de som er hekta? Hvor lenge skal serien gå på norsk tv? jeg begynner å bli litt sprø av at jeg dessverre er totalt hekta...

I dag er episode 35, av totalt 56 episoder. Ca 4 uker til med "bolle til højre og venstre" ;p

Sofies mamma
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218187791' post='3930502]

I dag er episode 35, av totalt 56 episoder. Ca 4 uker til med "bolle til højre og venstre" ;p

Uffda, bare ferdig med 60% så langt. Tenk å bli hekta på noe så utrolig dumt. Det sier jeg ikke til noen i real life... Men, men - vi får kose oss med Mads og gjengen. Jeg har jo til og med lest på danske nettsider hvem som vinner, men like gøy er det nå og...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...