Gå til innhold

Betale for bruk av vaskemaskin

Anbefalte innlegg

Gjest huseier
Skrevet

Skal leie ut hybel, hvor strøm er inkludert i leie. Men for å begrense bruk av vaskemaskinen vurderer jeg å ta 10 kr per maskin, feks at jeg har et glass stående som de putter oppi. Noen som har vært borti lignende?

Skrevet

Jeg hadde virkelig begynt å lure på hybelverten om jeg måtte betale i tillegg for å bruke vaskemaskina! Og 10,- pr vask?! En vask koster vel ikke mer enn 1-2 kroner uansett i strøm og vann.

Nei, er strøm inkludert i husleia så inkluderer det også bruk av vaskemaskin.

Skrevet

Er strøm inkludert, så er det faktisk det.

Lov er det sikkert, om det var det du lurte på.

Gjest mammamiaaa
Skrevet

Vanskelig å holde kontroll med at vedkommende faktisk betaler per vask da...

Skrevet

Dette blir litt rart og smålig, men jeg skjønner at du vil vaske fulle maskiner, men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner. Så kan du heller styre dette litt selv.

Gjest Togan ikkje
Skrevet

Dette blir litt rart og smålig, men jeg skjønner at du vil vaske fulle maskiner, men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner. Så kan du heller styre dette litt selv.

''men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner''

Tviler på at h*n er der for å vaske klærne. Ikke sikkert utleier bor i samme hus engang.

AneM1365380603
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om. Hvis jeg bekymret meg for maskinbruken ville jeg øket leien med en hundrings heller. Det koster sikkert ikke mer pr mnd å bruke den.

Skrevet

''men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner''

Tviler på at h*n er der for å vaske klærne. Ikke sikkert utleier bor i samme hus engang.

Det vet jeg selvsagt ikke noe om, men da har h*n ikke noe annet å gjøre enn å si at det kun skal vaskes fulle maskiner. H'n har jo ikke noe styring på om de betaler for alle vaskene heller, så det går i grunnen ut på ett.

Gjest Lilje30
Skrevet

Jeg har leid hybel i 6 år med vaskemaskin inkludert. På det første stedet var vi 13 personer om 1 maskin, det gikk veldig bra. Folk gidder ikke å vaske klær i utide selv om det er fri tilgang, det er min erfaring.

Gjest huseier
Skrevet

takk for svar folkens! Da dropper jeg den tanken om betalt for bruk av vaskemaskin. Greit å høre litt meninger, har liten erfaring på området:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...