Gjest huseier Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Skal leie ut hybel, hvor strøm er inkludert i leie. Men for å begrense bruk av vaskemaskinen vurderer jeg å ta 10 kr per maskin, feks at jeg har et glass stående som de putter oppi. Noen som har vært borti lignende? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jeg hadde virkelig begynt å lure på hybelverten om jeg måtte betale i tillegg for å bruke vaskemaskina! Og 10,- pr vask?! En vask koster vel ikke mer enn 1-2 kroner uansett i strøm og vann. Nei, er strøm inkludert i husleia så inkluderer det også bruk av vaskemaskin. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Er strøm inkludert, så er det faktisk det. Lov er det sikkert, om det var det du lurte på. 0 Siter
Gjest mammamiaaa Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Vanskelig å holde kontroll med at vedkommende faktisk betaler per vask da... 0 Siter
mrxx Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Dette blir litt rart og smålig, men jeg skjønner at du vil vaske fulle maskiner, men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner. Så kan du heller styre dette litt selv. 0 Siter
Gjest Togan ikkje Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Dette blir litt rart og smålig, men jeg skjønner at du vil vaske fulle maskiner, men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner. Så kan du heller styre dette litt selv. ''men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner'' Tviler på at h*n er der for å vaske klærne. Ikke sikkert utleier bor i samme hus engang. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Det har jeg aldri hørt om. Hvis jeg bekymret meg for maskinbruken ville jeg øket leien med en hundrings heller. Det koster sikkert ikke mer pr mnd å bruke den. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 ''men gi heller beskjed om det at du ikke vasker halvfulle maskiner'' Tviler på at h*n er der for å vaske klærne. Ikke sikkert utleier bor i samme hus engang. Det vet jeg selvsagt ikke noe om, men da har h*n ikke noe annet å gjøre enn å si at det kun skal vaskes fulle maskiner. H'n har jo ikke noe styring på om de betaler for alle vaskene heller, så det går i grunnen ut på ett. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jeg har leid hybel i 6 år med vaskemaskin inkludert. På det første stedet var vi 13 personer om 1 maskin, det gikk veldig bra. Folk gidder ikke å vaske klær i utide selv om det er fri tilgang, det er min erfaring. 0 Siter
Gjest huseier Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 takk for svar folkens! Da dropper jeg den tanken om betalt for bruk av vaskemaskin. Greit å høre litt meninger, har liten erfaring på området:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.