Gå til innhold

Fy flate for noen priser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå revurderer jeg hele opplegget.

Vi får leie et stort rekkehus i Spania neste sommer, under 5000 kr for 2 uker, på et stort flott område med masse slike hus, bassenger +++ Men strand må vi kjøre til, et stort minus. Men vi må ha leiebil = sikkert 5000 kr det også. Sjekka fly for en familie på 5 nettopp = 18.000 kr! Herregud, da reiser jeg heller til et Vinghotell på Kreta!

*snurt*

Gjest liten løve
Skrevet

Har du prøvd å sjekke:

www.flybilligst.com

Skrevet

Du kan da ikke mene at du syns 18000 kr for 5 flybilletter t/r Spania i høysesong er dyrt? Det er steinbillig. Da jeg begynte i bransjen i slutten på -80 tallet kostet billigste billett til Spania nesten 3000 kr pr person, så de har faktisk ikke steget på alle de årene.

Svigerinnen min leier ut leilighet i Marbella. De får 1500 euro i uka, men det er også en rålekker leilighet på stranden da.

Leiebil for 5000 kr i 14 dager er godt under 400 kr dagen. Det er langt under halvparten av hva du måtte betalt i Norge.

Det var sikkert ikke dette du ville høre, men det er faktisk sånn at de prisene du har oppgitt her ikke er høye i det hele tatt.

Skrevet

Har du prøvd å sjekke:

www.flybilligst.com

Begrenset utvalg fra Trondheim... Må via Oslo sikkert, skal sjekke. Takk!

Skrevet

Billigselskapene legger ikke ut billettene før til høsten. I år ble det dyrere enn før; jeg betalte ca. 8000 for tre billetter med Norwegian. Leiebilen kom på 2500 inkludert bensin for to uker.

Skrevet

Du kan da ikke mene at du syns 18000 kr for 5 flybilletter t/r Spania i høysesong er dyrt? Det er steinbillig. Da jeg begynte i bransjen i slutten på -80 tallet kostet billigste billett til Spania nesten 3000 kr pr person, så de har faktisk ikke steget på alle de årene.

Svigerinnen min leier ut leilighet i Marbella. De får 1500 euro i uka, men det er også en rålekker leilighet på stranden da.

Leiebil for 5000 kr i 14 dager er godt under 400 kr dagen. Det er langt under halvparten av hva du måtte betalt i Norge.

Det var sikkert ikke dette du ville høre, men det er faktisk sånn at de prisene du har oppgitt her ikke er høye i det hele tatt.

Det er jo helt klart høysesongen som fordyrer hele shiten. Men da velger jeg heller en ferie i mer "min stil", slaraffen på hotell, på stranda.

Skrevet

Billigselskapene legger ikke ut billettene før til høsten. I år ble det dyrere enn før; jeg betalte ca. 8000 for tre billetter med Norwegian. Leiebilen kom på 2500 inkludert bensin for to uker.

Jepp, Norwegian skal sjekkes i neste uke. Det er for tidlig ihht reisedato ennå...

Skrevet

Hva koster det for en familie på fem til Kreta? Det kan ikke være særlig billig?

Det koster faktisk mere å fly til Spania enn å ta taxi til flyplassen fra Trondheim.

Gjest -let og du vil finne
Skrevet

Vi var i Spania i sommer og skal dit igjen neste sommer.

Vi bestilte fly til Girona i januar og reiste i juli. Ca 4500 t/r for to voksne og to barn.

Dette gjennom RyanAir.

Bestilte leiebil gjennom Hertz, 1600 for 10 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...