Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Nå revurderer jeg hele opplegget. Vi får leie et stort rekkehus i Spania neste sommer, under 5000 kr for 2 uker, på et stort flott område med masse slike hus, bassenger +++ Men strand må vi kjøre til, et stort minus. Men vi må ha leiebil = sikkert 5000 kr det også. Sjekka fly for en familie på 5 nettopp = 18.000 kr! Herregud, da reiser jeg heller til et Vinghotell på Kreta! *snurt* 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Har du prøvd å sjekke: www.flybilligst.com 0 Siter
AAA Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Du kan da ikke mene at du syns 18000 kr for 5 flybilletter t/r Spania i høysesong er dyrt? Det er steinbillig. Da jeg begynte i bransjen i slutten på -80 tallet kostet billigste billett til Spania nesten 3000 kr pr person, så de har faktisk ikke steget på alle de årene. Svigerinnen min leier ut leilighet i Marbella. De får 1500 euro i uka, men det er også en rålekker leilighet på stranden da. Leiebil for 5000 kr i 14 dager er godt under 400 kr dagen. Det er langt under halvparten av hva du måtte betalt i Norge. Det var sikkert ikke dette du ville høre, men det er faktisk sånn at de prisene du har oppgitt her ikke er høye i det hele tatt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Har du prøvd å sjekke: www.flybilligst.com Begrenset utvalg fra Trondheim... Må via Oslo sikkert, skal sjekke. Takk! 0 Siter
Atene Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Billigselskapene legger ikke ut billettene før til høsten. I år ble det dyrere enn før; jeg betalte ca. 8000 for tre billetter med Norwegian. Leiebilen kom på 2500 inkludert bensin for to uker. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Du kan da ikke mene at du syns 18000 kr for 5 flybilletter t/r Spania i høysesong er dyrt? Det er steinbillig. Da jeg begynte i bransjen i slutten på -80 tallet kostet billigste billett til Spania nesten 3000 kr pr person, så de har faktisk ikke steget på alle de årene. Svigerinnen min leier ut leilighet i Marbella. De får 1500 euro i uka, men det er også en rålekker leilighet på stranden da. Leiebil for 5000 kr i 14 dager er godt under 400 kr dagen. Det er langt under halvparten av hva du måtte betalt i Norge. Det var sikkert ikke dette du ville høre, men det er faktisk sånn at de prisene du har oppgitt her ikke er høye i det hele tatt. Det er jo helt klart høysesongen som fordyrer hele shiten. Men da velger jeg heller en ferie i mer "min stil", slaraffen på hotell, på stranda. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Billigselskapene legger ikke ut billettene før til høsten. I år ble det dyrere enn før; jeg betalte ca. 8000 for tre billetter med Norwegian. Leiebilen kom på 2500 inkludert bensin for to uker. Jepp, Norwegian skal sjekkes i neste uke. Det er for tidlig ihht reisedato ennå... 0 Siter
nick Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hva koster det for en familie på fem til Kreta? Det kan ikke være særlig billig? Det koster faktisk mere å fly til Spania enn å ta taxi til flyplassen fra Trondheim. 0 Siter
miia Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Kan jo sjekke her også http://www.reisbillig.com/ 0 Siter
Gjest -let og du vil finne Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Vi var i Spania i sommer og skal dit igjen neste sommer. Vi bestilte fly til Girona i januar og reiste i juli. Ca 4500 t/r for to voksne og to barn. Dette gjennom RyanAir. Bestilte leiebil gjennom Hertz, 1600 for 10 dager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.