Gå til innhold

Laste ned youtube-videoer - fåkke til, fåkke til

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature
Skrevet

Noen som vet hvordan det gjøres?

Jeg har lasta ned ulike pgrogrammer til dette, men når jeg laster ned, kan ikke filen spilles av, selv om jeg har endret den til afv (?)- fil...Husker ikke i farta hvilke initialer det er der, men har ihvertfall skrevet riktig....

Skrevet

Gå til siden: kortlink.no/L og bokmerk lenken som sier: "Get YouTube video". Besøk YouTube og finn en video du ønsker å laste ned. Trykk på bokmerket du nettopp registrerte. Legg merke til hva som skjer i kolonnen til høyre ( se skjermbilde). Du skal nå se et valg som heter "Download as Mp4". Høyreklikk på lenken og velg "lagre som" i nettleseren din. Når "lagre som-dialogvinduet" dukker opp, står det at det er selve HTML-siden du forsøker å laste ned. Det er ikke sant. Gi filen et nytt navn og velg "Alle filer" under rullemenyen foran "Filtype". La filendelsen være " .mp4 "og trykk på lagreknappen.Nå kan du spille av filmen på din egen maskin. Aktuelle programmer som kan spille av YouTube-videoer/mp4-filer er: QuickTime og VLC.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...