Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjeder meg på jobb og prøver å komme på noen skikkelig gode flauser...

Noen som føler seg kallet?

Skrevet

eg har ei fæl flause..

hadde mensen, og skulle bytte tampong på en bås-do!

syns det e ganske ekkelt å ta i den tråden, og vil ikkje komme borti

nåke.. så eg tar i endel, og drar den ganske kjappt ut.. det so sker e at

eg mista tråden, og tampongen enda i båsen ved sida av!!

anakje om det va nåken der, men isofall ser eg for meg at det måtta vore ganske ekkelt å sjå en brukt tampong komme over til seg.. eg drog den fint i

tråden tilbake igjen og kasta den. .. men eg va orntli flau!!

Skrevet

eg har ei fæl flause..

hadde mensen, og skulle bytte tampong på en bås-do!

syns det e ganske ekkelt å ta i den tråden, og vil ikkje komme borti

nåke.. så eg tar i endel, og drar den ganske kjappt ut.. det so sker e at

eg mista tråden, og tampongen enda i båsen ved sida av!!

anakje om det va nåken der, men isofall ser eg for meg at det måtta vore ganske ekkelt å sjå en brukt tampong komme over til seg.. eg drog den fint i

tråden tilbake igjen og kasta den. .. men eg va orntli flau!!

hihihi

Skrevet

Min største flause er, som jeg har fortalt om her før, den gang jeg feilsendte en tekstmelding til sjefen min.

Han hadde satt meg opp på jobbing, men så viser det seg at han ikke trenger meg allikevel. Han var en rotete sjef. Og jeg var passe sint fordi jeg hadde stått opp klokka seks på en søndag, så jeg skriver en melding til en venninne. Kort sagt inneholdt det noen ikke så pene ord, i tillegg til en redegjørelse for hvorfor han er inkompetent. Med navnet hans i tankene, sendte jeg dermed meldingen hans vei i stedet.

Jeg skulle ønske verden kunne sluke meg der og da.

Det går noen dager og han nevner ikke noe om det, før jeg er på kontoret hans av en annen grunn. Da sier han, litt sånn i forbifarten, at han fikk meldingen min. Og at han helst så om jeg kunne ta slike ting opp med han direkte i framtiden. Jeg ønsket nok en gang å slukes, men nikket og unnskyldte meg pent.

Skrevet

Min største flause er, som jeg har fortalt om her før, den gang jeg feilsendte en tekstmelding til sjefen min.

Han hadde satt meg opp på jobbing, men så viser det seg at han ikke trenger meg allikevel. Han var en rotete sjef. Og jeg var passe sint fordi jeg hadde stått opp klokka seks på en søndag, så jeg skriver en melding til en venninne. Kort sagt inneholdt det noen ikke så pene ord, i tillegg til en redegjørelse for hvorfor han er inkompetent. Med navnet hans i tankene, sendte jeg dermed meldingen hans vei i stedet.

Det går noen dager og han nevner ikke noe om det, før jeg er på kontoret hans av en annen grunn. Da sier han, litt sånn i forbifarten, at han fikk meldingen min. Og at han helst så om jeg kunne ta slike ting opp med han direkte i framtiden. Jeg ønsket nok en gang å slukes, men nikket og unnskyldte meg pent.

hihihi!

Huffameg så pinlig!

Skrevet

hihihi!

Huffameg så pinlig!

Kom på en til. Vi flyttet mens jeg var gravid og møtte paret som skulle ta over leiligheten etter oss. Vi snakket om at eventuell røyking måtte foregå ute og hun sa: "Ja, vi prøver nå og slutte uansett." Jeg lo litt og sa: "Bare bli gravid, så er det kjempelett!". Jeg sluttet selv på dagen da jeg fikk positiv graviditetstest. Hun så litt ukomfortabel ut når jeg sa det, men jeg tenkte ikke mer over det.

To uker senere forteller husvertinnen min at den nye leieboeren var gravid i fjerde måned... *rødme*

Gjest skamfullt..
Skrevet

Kom på en til. Vi flyttet mens jeg var gravid og møtte paret som skulle ta over leiligheten etter oss. Vi snakket om at eventuell røyking måtte foregå ute og hun sa: "Ja, vi prøver nå og slutte uansett." Jeg lo litt og sa: "Bare bli gravid, så er det kjempelett!". Jeg sluttet selv på dagen da jeg fikk positiv graviditetstest. Hun så litt ukomfortabel ut når jeg sa det, men jeg tenkte ikke mer over det.

To uker senere forteller husvertinnen min at den nye leieboeren var gravid i fjerde måned... *rødme*

Tror heller hun ble flau jeg... Litt skamfullt å røyke når man er gravid syns jeg.

Skrevet

Tror heller hun ble flau jeg... Litt skamfullt å røyke når man er gravid syns jeg.

Ja, hun ble nok det. Men jeg synes det var flaut å gjøre noen andre flaue.

Gjest minnah
Skrevet

ohh.. jeg har gjort noe lignende... Sendt oppgitt melding om en person rett til personen... huff og huff, det gjør vondt å tenke på! ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...