Gjest hotpantsdama Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hva foretrekker du å ha på deg? Eller er det etter ulike anledninger? ;-) Og hva liker dere menn best å se oss kvinner i? Før likte jeg best string, både pga den viste mindre under evnt. tynne bukser men også at jeg følte det var mest sexy. Nå føler jeg meg mest komfortabel med hotpants og syns faktisk de er ganske sexy. De har utrolig mange sexy modeller av hotpants på markedet nå, f.eks. HM. Og liker dere best blonder eller vanlig bomull, evnt. silke/sateng? 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 En periode for en del år siden brukte jeg mye g-string. Så har jeg i noen år brukt vanlige tai-truser, men nå har jeg fått sansen for hotpants eller hipsters (det er vel det samme?). De er kjempegode å gå i jo! Bruker bare bomullstruser. 0 Siter
Gjest hotpantsdama Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 En periode for en del år siden brukte jeg mye g-string. Så har jeg i noen år brukt vanlige tai-truser, men nå har jeg fått sansen for hotpants eller hipsters (det er vel det samme?). De er kjempegode å gå i jo! Bruker bare bomullstruser. Ja, det er akkurat det samme jeg har funnet ut Utrolig behagelige, men samtidig er de sexy og Og de skjuler evnt. feil bedre enn tanga... tanga ser stygt ut om en ikke er syltynn... da skjærer nemlig trusa seg langt inni flesket og gir gnagsår haha 0 Siter
frk.s Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Stort sett string, men i det siste har jeg oppled noen ganger at stringen gnager... Utrolig ubehagelig! Synes faktisk de nye trusene til Sloggy er ganske så fine! 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Stort sett string, men i det siste har jeg oppled noen ganger at stringen gnager... Utrolig ubehagelig! Synes faktisk de nye trusene til Sloggy er ganske så fine! Jeg har brukt tai fra Sloggy i flere år nå, men er skuffet over kvaliteten. Synes ikke stoffet holder så mange vask før det blir tynt, særlig de hvite. Men jeg antar du mener noen som er noe mer fancy enn dem jeg bruker. ;o) 0 Siter
Platina Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg liker egentlig best hipsters (hotpants er vel kortkorte shorts, altså ikke undertøy?), men det er utrolig vanskelig å finne skikkelig gode hipsters (alt for mange av dem kryper inn i rumpa), derfor blir det også mye string. String er imidlertid et must under tynne bukser hvor trusestrikken vises med hipsters. 0 Siter
Gjest mandolina Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Dette må være agurktider, for en problemstilling. Hilsen 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Samme som deg, før likte jeg string best, nå liker jeg hotpants mer og mer. Men bruker begge deler like mye og om hverandre. Ikke til noen spesielle anledninger. Liker egentlig bomull best, men har noen gode i mykt blondestoff også. 0 Siter
Gjest Hello Kitty hihi Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg liker egentlig best hipsters (hotpants er vel kortkorte shorts, altså ikke undertøy?), men det er utrolig vanskelig å finne skikkelig gode hipsters (alt for mange av dem kryper inn i rumpa), derfor blir det også mye string. String er imidlertid et must under tynne bukser hvor trusestrikken vises med hipsters. Hotpants er undertøy. De er shorts med høy skjæring, så en ser nederste av rumpeballene... hehe se på www.hm.com så ser du eksempel på hotpants. Søte de med Hello Kitty 0 Siter
fresja Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Bruker kun bomullstruser som går til livet (maxi). 0 Siter
Gjest Hotpants er sexy Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Mest bomull og liker godt hotpants. Men ikke bomull når jeg skal pynte meg og ha sex nei. 0 Siter
Gjest Grønn iris Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg bruker som regel string på dagtid og hipster eller hotpant på natta. Får ikke sove i string... Pluss hipster er finere, særlig de med blonder. Finnes så mange fasonger og farger da, morsomt å variere. Forøvrig er tai undervudert. Jeg har noen med bredt blondebånd øverst som er kjempefine og komfortable. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Går kun i string. Hotpants under mens... Jeg liker best de litt gjennomsiktige (husker ikke hva slags stoff det er) og sateng. 0 Siter
Platina Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Hotpants er undertøy. De er shorts med høy skjæring, så en ser nederste av rumpeballene... hehe se på www.hm.com så ser du eksempel på hotpants. Søte de med Hello Kitty Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants? Dette er hotpants i mine øyne: http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm 0 Siter
Gjest hotpantsdama Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants? Dette er hotpants i mine øyne: http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm I katalogene for HM kaller de det hotpants. hotpants er stilen, hotpants truser. Hotpants er vel opprinnelig sånne veldig korte shorts, men nå har de altså fått den samme stilen på truser. Jeg liker veldig godt stilen og syns den er mye mer sexy enn string i alle fall. String er harry. 0 Siter
Gjest hotpantsdama Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants? Dette er hotpants i mine øyne: http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm Ser andre har lurt på det samme spørsmålet om string eller hotpants er best: http://debatt.sol.no/node/6752301 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Dette må være agurktider, for en problemstilling. Hilsen Her på DOL er det agurktid hele året :-). 0 Siter
Gjest hotpantsdama Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants? Dette er hotpants i mine øyne: http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm Her er en undertøysbutikk hvor de selger hotpants http://www.paradisokristiansund.no/art-8.asp?id=51&iPageID=26 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Her er en undertøysbutikk hvor de selger hotpants http://www.paradisokristiansund.no/art-8.asp?id=51&iPageID=26 De trusene der vil jeg definitivt ikke kalle hotpants - hotpants har korte ben. Trusene i linken ligner mer vanlige, gammeldagse, truser. 0 Siter
Gjest hotpantsdama Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 De trusene der vil jeg definitivt ikke kalle hotpants - hotpants har korte ben. Trusene i linken ligner mer vanlige, gammeldagse, truser. Ja jeg syns ikke de lignet de hotpantsene jeg pleier å kjøpe. De de selger på HM er dritfine Men ville bare vise at flere kaller hotpants undertøy. Hotpants er vel bare stilen, ikke nødvendigvis "shorts"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.