Gå til innhold

String eller hotpants?

Anbefalte innlegg

Gjest hotpantsdama
Skrevet

Hva foretrekker du å ha på deg? Eller er det etter ulike anledninger? ;-)

Og hva liker dere menn best å se oss kvinner i?

Før likte jeg best string, både pga den viste mindre under evnt. tynne bukser men også at jeg følte det var mest sexy.

Nå føler jeg meg mest komfortabel med hotpants og syns faktisk de er ganske sexy. De har utrolig mange sexy modeller av hotpants på markedet nå, f.eks. HM.

Og liker dere best blonder eller vanlig bomull, evnt. silke/sateng?

Skrevet

En periode for en del år siden brukte jeg mye g-string. Så har jeg i noen år brukt vanlige tai-truser, men nå har jeg fått sansen for hotpants eller hipsters (det er vel det samme?). De er kjempegode å gå i jo! Bruker bare bomullstruser.

Gjest hotpantsdama
Skrevet

En periode for en del år siden brukte jeg mye g-string. Så har jeg i noen år brukt vanlige tai-truser, men nå har jeg fått sansen for hotpants eller hipsters (det er vel det samme?). De er kjempegode å gå i jo! Bruker bare bomullstruser.

Ja, det er akkurat det samme jeg har funnet ut :) Utrolig behagelige, men samtidig er de sexy og :) Og de skjuler evnt. feil bedre enn tanga... tanga ser stygt ut om en ikke er syltynn... da skjærer nemlig trusa seg langt inni flesket og gir gnagsår haha

Skrevet

Stort sett string, men i det siste har jeg oppled noen ganger at stringen gnager... Utrolig ubehagelig!

Synes faktisk de nye trusene til Sloggy er ganske så fine!

Skrevet

Stort sett string, men i det siste har jeg oppled noen ganger at stringen gnager... Utrolig ubehagelig!

Synes faktisk de nye trusene til Sloggy er ganske så fine!

Jeg har brukt tai fra Sloggy i flere år nå, men er skuffet over kvaliteten. Synes ikke stoffet holder så mange vask før det blir tynt, særlig de hvite.

Men jeg antar du mener noen som er noe mer fancy enn dem jeg bruker. ;o)

Skrevet

Jeg liker egentlig best hipsters (hotpants er vel kortkorte shorts, altså ikke undertøy?), men det er utrolig vanskelig å finne skikkelig gode hipsters (alt for mange av dem kryper inn i rumpa), derfor blir det også mye string. String er imidlertid et must under tynne bukser hvor trusestrikken vises med hipsters.

Gjest mandolina
Skrevet

Dette må være agurktider, for en problemstilling.

Hilsen

candyqueen_83
Skrevet

Samme som deg, før likte jeg string best, nå liker jeg hotpants mer og mer. Men bruker begge deler like mye og om hverandre. Ikke til noen spesielle anledninger. Liker egentlig bomull best, men har noen gode i mykt blondestoff også.

Gjest Hello Kitty hihi
Skrevet

Jeg liker egentlig best hipsters (hotpants er vel kortkorte shorts, altså ikke undertøy?), men det er utrolig vanskelig å finne skikkelig gode hipsters (alt for mange av dem kryper inn i rumpa), derfor blir det også mye string. String er imidlertid et must under tynne bukser hvor trusestrikken vises med hipsters.

Hotpants er undertøy. De er shorts med høy skjæring, så en ser nederste av rumpeballene... hehe

se på www.hm.com så ser du eksempel på hotpants. Søte de med Hello Kitty

Skrevet

Bruker kun bomullstruser som går til livet (maxi).

Gjest Hotpants er sexy
Skrevet

Mest bomull og liker godt hotpants. Men ikke bomull når jeg skal pynte meg og ha sex nei.

Gjest Grønn iris
Skrevet

Jeg bruker som regel string på dagtid og hipster eller hotpant på natta. Får ikke sove i string... Pluss hipster er finere, særlig de med blonder. Finnes så mange fasonger og farger da, morsomt å variere.

Forøvrig er tai undervudert. Jeg har noen med bredt blondebånd øverst som er kjempefine og komfortable.

Skrevet

Går kun i string. Hotpants under mens...

Jeg liker best de litt gjennomsiktige (husker ikke hva slags stoff det er) og sateng.

Skrevet

Hotpants er undertøy. De er shorts med høy skjæring, så en ser nederste av rumpeballene... hehe

se på www.hm.com så ser du eksempel på hotpants. Søte de med Hello Kitty

Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants?

Dette er hotpants i mine øyne:

http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm

Gjest hotpantsdama
Skrevet

Jeg vet hva dere mener med hotpants, men jeg mener at de heter hipsters. Tror ikke engelsktalende land kaller hipsters for hotpants?

Dette er hotpants i mine øyne:

http://digilander.libero.it/guido_1953/pics/hotpants/hotpants-girls.htm

I katalogene for HM kaller de det hotpants.

hotpants er stilen,

hotpants truser.

Hotpants er vel opprinnelig sånne veldig korte shorts,

men nå har de altså fått den samme stilen på truser.

Jeg liker veldig godt stilen og syns den er mye mer sexy enn string i alle fall. String er harry.

Gjest Elextra
Skrevet

Dette må være agurktider, for en problemstilling.

Hilsen

Her på DOL er det agurktid hele året :-).

Gjest hotpantsdama
Skrevet

De trusene der vil jeg definitivt ikke kalle hotpants - hotpants har korte ben. Trusene i linken ligner mer vanlige, gammeldagse, truser.

Ja jeg syns ikke de lignet de hotpantsene jeg pleier å kjøpe. De de selger på HM er dritfine :)

Men ville bare vise at flere kaller hotpants undertøy.

Hotpants er vel bare stilen, ikke nødvendigvis "shorts"...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...