Gå til innhold

Hjelp med canal digital

Anbefalte innlegg

Gjest Får det ikke til
Skrevet

Hvordan kan jeg ta opp ett program men hardisken(dekoder) fra canal digital og se på en annen kanal?

Skrevet

Det står sikkert i bruksanvisningen - dersom du har dekoder med harddisk. Har dekoder fra Canal Digital selv, men på vår er det ikke harddisk.

Gjest ViViola
Skrevet

Enten går du inn i programoversikten, flytter markøren til det programmet du vil ta opp og trykker på opptaksknappen - eller du venter til programmet starter, ser programmet på skjermen og trykker på opptaksknappen.

Enklest er å ta første alternativ, da slipper du å passe tida.

Du kan også sette på oppta av flere programmer, og samtidig se på noe annet.

Gjest Får det ikke til
Skrevet

Det står sikkert i bruksanvisningen - dersom du har dekoder med harddisk. Har dekoder fra Canal Digital selv, men på vår er det ikke harddisk.

Har ikke bruksanvisningen.Boksen stod i leiligheten mår jeg flyttet inn men ingen bruksanvisning.Jeg kan gå inn på timer og der kommer det opptak.Jeg har stillt opptak men finner ikke ut hvordan jeg finner dem etterpå

Gjest ChiengMai
Skrevet

Enten går du inn i programoversikten, flytter markøren til det programmet du vil ta opp og trykker på opptaksknappen - eller du venter til programmet starter, ser programmet på skjermen og trykker på opptaksknappen.

Enklest er å ta første alternativ, da slipper du å passe tida.

Du kan også sette på oppta av flere programmer, og samtidig se på noe annet.

''Du kan også sette på oppta av flere programmer, og samtidig se på noe annet.''

Men da må du se på noe som allerede er tatt opp, det er bare to TV-tunere innebygd sånn at begge er i bruk om du tar opp fra to kanaler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...