Gå til innhold

OLE GUNNAR SOLSKJÆR- følg med!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har latt tårene renne fritt i 20 minutter nå, i vemod og glede over en fantastisk fotballspiller! Og gleder meg som en unge til kampen på TV 2 KL 1600;)))))

FØLG MED!

random1365380890
Skrevet

Solskjaer er jo ikke med engang.....

Det blir forresten FOR mye ros og snakk om hvor fantastisk denne gutten er, holder liksom på å kaste opp etterhvert... :P

hidi, the scorpion
Skrevet

Solskjaer er jo ikke med engang.....

Det blir forresten FOR mye ros og snakk om hvor fantastisk denne gutten er, holder liksom på å kaste opp etterhvert... :P

Solskjær skal spille de siste tjue minuttene, så det så.

Kan ikke skjønne at den gutten kan få deg til å komme med slike sure oppstøt;(

hidi, the scorpion
Skrevet

Sitter å ser :0)

utrolig rørende;) Gleder meg til å se han på banen!

random1365380890
Skrevet

Solskjær skal spille de siste tjue minuttene, så det så.

Kan ikke skjønne at den gutten kan få deg til å komme med slike sure oppstøt;(

Ikke hans skyld, men alle de som ikke får sagt nok om han, det kan bli for mye av det gode, Solskjær er en likanes kar.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke hans skyld, men alle de som ikke får sagt nok om han, det kan bli for mye av det gode, Solskjær er en likanes kar.

Jeg er svoren United-fans og har aldri grått eller ledd så mye som i dag under en kamp;)))

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Solskjær er en likanes kar.''

Det er vel derfor mange har så mye fint å si om ham? Jeg mener, det har vært plenty av gode fotballspillere gjennom tidene, ikke alle får så mye skryt rundt forbi av den grunn. Den mannen har nok mange gode egenskaper, at han har vært en bra spiller er nok bare en av dem.

Skrevet

Det er vel derfor mange har så mye fint å si om ham? Jeg mener, det har vært plenty av gode fotballspillere gjennom tidene, ikke alle får så mye skryt rundt forbi av den grunn. Den mannen har nok mange gode egenskaper, at han har vært en bra spiller er nok bare en av dem.

Helt klart. En jordnær, fantastisk type.

Over hele verden har det gått smågutter rundt i ManU-drakter med 20 SOLSKAER på ryggen. Et forbilde alle foreldre, trenere osv. synes det er helt flott at de har. Noe som ikke kan sies om alle berømte fotballspillere...

Jeg er slett ikke ManU-fan, men husker fremdeles at jeg så på en eller annen nyhetssending at han hadde scoret i debutkampen, og tenkte det måtte være den ultimate guttedrøm-i-oppfyllelse for en som bare var tidlig i 20-årene. Og det stoppet jo ikke der.

Skriver under på denne hyllesten:

http://www.dagbladet.no/sport/2008/08/01/542421.html

Skrevet

20 SOLSKJAER selvfølgelig. Pinlig skrivefeil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...