Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Da var jeg endelig hjemme (med tidenes fylleangst). Borte bra, men hjemme best! Noen som var på Treungen i helga da? Var kjempe moro, deilig vær og masse stemmning! :0) Så til spørsmålet mitt: Jeg har fått små sandkorn inni bikini stoffet på en måte... Noen tips til å få det ut??? Gikk ikke bort i vask.. Og bikinien er jo passe ny, så er jo litt kjipt da... 0 Siter
ingoen Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 Så flott at du har kost deg på festival! Jeg var også i Treungen, men deltok ikke på festivalen. Besøkte venner der, var jammen mye liv og leven og musikk i sentrum! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Så flott at du har kost deg på festival! Jeg var også i Treungen, men deltok ikke på festivalen. Besøkte venner der, var jammen mye liv og leven og musikk i sentrum! Var kjempe stemmning! Vi lå på festival campen, og der var det helt villt!Masse musikk og glade feststemte mennesker! Herlig :0) Noen hadde dradd med seg ei av de store kuene som stod i sentrum, skulle ikke være mulig! He, he! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.