Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre nå da?

Anbefalte innlegg

Gjest nei,nei,nei

Er bipolar og har ptsd. Har vært kjempebra etter at jeg fikk riktig medisin mot bipolar depresjon i vinter (litium).

Nå skjer det ting i livet mitt som gjør at negative tanker dukker opp og går fortere og fortere. Angsten er kommet tilbake, jeg er i beredskap. Kjenner dette godt igjen fra tidligere og vil ikke bli syk igjen. Det har vært mitt livs verste mareritt de siste årene og jeg var så glad nå og trodde jeg hadde blitt frisk.

Har veldig lyst til å stikke av og gjemme meg fra livet, fra alt. Tror alt er prøvd ut når det gjelder behandling og medisinering av meg, så ingen vits i å kontakte behandler heller.

Så hvorfor skriver jeg egentlig dette? Er det en "Gud" der ute som vet hva som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311615-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-n%C3%A5-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...