Gå til innhold

Gift med en som har psykopatiske trekk??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Jeg har en mann som aldri har slått meg, men som ikke viser meg noen følelser. han gir aldri kompementer, men hakker på mitt utseende. Alt er min feil, og jeg må bare forstå han. Han kaller meg stygge ting helt uten grunn, hore, megge osv osv Han truet stadig med å dra og ta barna fra meg. Ber sjelden om unnskyldning siden det er min skyld at han sier disse ting siden jeg ikke viser han forståelse. Umulig prate med han, da blir han sint og vrir på alt jeg sier så jeg blir sittende igjen og ikke ane hva som hendte. han gjør meg uendlig forrvirret, trist og redd, Gjør jeg noe galt? Hvordan forstå han bedre? Han vil ikke i terapi, siden han mener det er jeg som må "ta meg sammen" Jente 26

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311663-gift-med-en-som-har-psykopatiske-trekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør faktisk begynne å planlegge hvordan du skal komme deg bort fra han, MED ungene!

Om du klarer å få han til å flytte ut fra felles bolig, slik at du og ungene blir igjen så er det best, flytter du ut så kan du i realiteten risikere at han blir sittende med omsorgen for barna.

Du trenger sannsynligvis ikkje en gang tenke hvordan du skal forstå han, eller prøve å forandre deg for da er det "noe nytt" han henger seg opp i uansett.

Desverre så har du nok rett i at han har "psykopatiske trekk"...

Stakkars jente! Her trengs en sterk person, som står deg bi! Få han ut av huset!

Snakk med legen din...eller en myndig person, som kan hjelpe deg med gode råd og fremgangsmåter!

Er ikke helt sikker, hvor du kan henvende deg?

Kansje Krisesenteret? ikke vent!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...