Gå til innhold

Laminering. Tips til maskin

Anbefalte innlegg

Gjest Har bla et medl.kort nå
Skrevet

Har lyst på en lamineringsmaskin. Til bruk en sjelden gang, til dokumenter og medlemskort.

Ønsker meg hard plast.

Noen som har noen tips til ok maskiner, men kanskje ikke de aller dyreste og fineste siden den bare vil bli brukt en sjelden gang.

Gjest claser'n
Skrevet

Strøkent. Men så er det en av favorittshappene mine også :)

Men har du erfaring med denne maskinen, er den grei til sitt bruk liksom? Det er jo litt viktig da, at den funker ok de gangene jeg skal bruke den :)

Nei, jeg har ingen erfaring med den. Var innom nettsiden deres for å lete etter noe annet da jeg tilfeldigvis kom over denne i går. Der er flere også så ta deg en kikk rundt på siden. Jeg regner med maskinen funker "helt greit" som det vanligvis gjør med Clas Ohlson-produkter.

Skrevet

Nei, jeg har ingen erfaring med den. Var innom nettsiden deres for å lete etter noe annet da jeg tilfeldigvis kom over denne i går. Der er flere også så ta deg en kikk rundt på siden. Jeg regner med maskinen funker "helt greit" som det vanligvis gjør med Clas Ohlson-produkter.

Okey.

Da kanskje det får bli en Clastur for meg da (ikke at det skjer sjeldent for å si det sånn)

Det er vel som du sier en helt grei kvalitet på den ant.

Gjest mandolina
Skrevet

Jeg bruker kontaktpapir på kort som ikke er laminert. Det er mye billigere, og gjør at kortet holder seg pent mye lenger.

Hilsen

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan trygt kjøpe den billigste du finner, den kommer sikkert til å være gd nok for ditt bruk. Jeg laminerer til tider mye, og har en billig en som jeg kjøpte på medlemstilbud på Coop for flere år sida, funker helt fint.

Skrevet

Du kan trygt kjøpe den billigste du finner, den kommer sikkert til å være gd nok for ditt bruk. Jeg laminerer til tider mye, og har en billig en som jeg kjøpte på medlemstilbud på Coop for flere år sida, funker helt fint.

Da prøver jeg det helt enkelt :)

Takk skal du ha.

Skrevet

Jeg bruker kontaktpapir på kort som ikke er laminert. Det er mye billigere, og gjør at kortet holder seg pent mye lenger.

Hilsen

Ikke så dum en ide det heller. Men jeg er litt redd for å ikke få det særlig pent (med bretter etc)

Tror jeg prøver meg på en billig lamineringsmaskin først jeg. Det er ikke mange kronene ser det ut til.

Men takk for tips :)

Skrevet

Lamineringsmaskin fra Clas Olsson er innkjøpt, kr. 249-

Funket svært godt og resultatet ble ganske så bra.

Så bra bør altså ikke være dyrt :)

Skrevet

Stakk innom Clas og fikk med meg en slik lamineringsmaskin til kr. 249.-

Den funket helt som den skulle, var lett å jobbe med, og resultatet ble helt okey.

Så Clas har igjen "reddet oss".

:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Lamineringsmaskin fra Clas Olsson er innkjøpt, kr. 249-

Funket svært godt og resultatet ble ganske så bra.

Så bra bør altså ikke være dyrt :)

''Så bra bør altså ikke være dyrt :)''

Ikke når det gjelder laminering i alle fall. Prinsippet på en billig og dyr lamineringsmaskin er vel egentlig det samme, forskjellen er gjerne at du kan stille inn temperaturene selv på en dyrere maskin, men det er nok helt unødvendig for de fleste av oss.

Du får sikkert mye glede av lamineringsmaskinen din, så grattis med nytt leketøy! :-)

Skrevet

''Så bra bør altså ikke være dyrt :)''

Ikke når det gjelder laminering i alle fall. Prinsippet på en billig og dyr lamineringsmaskin er vel egentlig det samme, forskjellen er gjerne at du kan stille inn temperaturene selv på en dyrere maskin, men det er nok helt unødvendig for de fleste av oss.

Du får sikkert mye glede av lamineringsmaskinen din, så grattis med nytt leketøy! :-)

"Du får sikkert mye glede av lamineringsmaskinen din, så grattis med nytt leketøy! :-)"

Tusen takk du.

Kjørte gjennom alle frikortene i huset og de ble skikkelig bra :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...