Gå til innhold

Er det noen som har erfaring med reductil her?

Anbefalte innlegg

Gjest peppamia
Skrevet

Jeg har begynt på reductil for 5 dager siden. Har en BMI på 26 og er spent på hvordan dette virker.

Noen som går på reductil nå?

Gjest fortsatt tjukkebollafeita_
Skrevet

jeg gikk opp i vekt,pga for lit emat:( heldigvis er jeg blant mindretallet(håper jeg!)

Lykke til:)

Gjest Valnøtt
Skrevet

Hvor i all verden har du fått reductil med en bmi på 26? Du skal da ikke ha slankemedisiner du vel - du har ikke mer enn et par kilo å ta av til normalvekt?

Gjest ViViola
Skrevet

Har du fått reductil av lege med BMI på 26? Høres veldig lite lurt ut...

Det er _kjempeviktig_ å spise små, hyppige måltider når du går på Reductil, særlig hvis du mister matlysten! Lar du være å spise raser du ned i vekt, men vekta kommer tilbake i fullt monn den dagen du må slutte med pillene.

Og ikke minst - drikk masse, masse vann!

Sofies mamma
Skrevet

Reductol - har du kjøpt det?

Reductil skal vel bruke meget kontrollert av alvorlig overvektige.

Skrevet

Jeg har gått på dem.

Gikk ned 10 kg, og har i løpet av 3 år gått opp igjen 5 av dem.

Gjest peppamia
Skrevet

Reductol - har du kjøpt det?

Reductil skal vel bruke meget kontrollert av alvorlig overvektige.

Jeg har fått de på resept av lege. Jeg har noe høyt kolestrol og det meste av fettet rundt magen. Jeg blir fulgt opp hver 14 dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...