frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd! Nettopp; det samme gjelder for _overdreven_ grad av det meste. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 var det til meg? I såfall, selvsagt Jah? For flere? De sender nemlig ikke til Norge. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Du hadde orket, altså? Fra katalog(nett også, eller bare butikk? Har hørt rykter om at de maser noe vanvittig hvis de først har fått adressen.... Begge jentene mine har vokst opp i Next-tøy, men det er slett ikka alltid de har det jeg vil ha når jeg er i Englnad eller at jeg er der når jeg trenger noe.... kan godt ta fra nett, mailene deres overlever jeg 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd! Sier hun som trøsteshopper flere par med ski i året. 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 I motsetning til alkohol er tøy faktisk noe man må ha - ihvertfall etter at vi passerte steinalderen. Å ja, så det står så dårlig til med innholdet i flyflys klesskap?!?! I såfall beklager jeg på hennes vegne at hennes kjæreste utviser slik manglende evne til å hjelpe henne med å få hatt klær på kroppen. Er ditt klesskap også så tomt kanskje? I såfall finner du sikkert veien til både en og flere egnede butikker. *trøstende hilsen til hun med det tomme klesskapet* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Jah? For flere? De sender nemlig ikke til Norge. Har du en anonym mailadr du kan legge ut her? 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Har du en anonym mailadr du kan legge ut her? [email protected] flyfly og jeg skal fint klare å samordne oss, vi treffes mer enn på dol :-) 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 [email protected] flyfly og jeg skal fint klare å samordne oss, vi treffes mer enn på dol :-) Ok, mail kommer fra meg litt senere i kveld.....ha listene klare! 0 Siter
annegunn Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Å ja, så det står så dårlig til med innholdet i flyflys klesskap?!?! I såfall beklager jeg på hennes vegne at hennes kjæreste utviser slik manglende evne til å hjelpe henne med å få hatt klær på kroppen. Er ditt klesskap også så tomt kanskje? I såfall finner du sikkert veien til både en og flere egnede butikker. *trøstende hilsen til hun med det tomme klesskapet* Det er vel sikkert nesten helt tomt, tror du ikke det? 0 Siter
cathlin Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen. ( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!) froskens uttalelser bærer nok preg av at hun har hatt særdeles små shoppingmuligheter den siste tiden! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 [email protected] flyfly og jeg skal fint klare å samordne oss, vi treffes mer enn på dol :-) mail sendt 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Har ikke tid til det, ellers skulle jeg gjort det. Den siste unnskyldningen hans var at "du skal jo dit sjøl om litt over en måned!". Joda, men da er salget slutt... (((((((( Hvorfor sier du ikke i fra, slik at vi kan ta en dol-tur til nevnte by???!!! Ah, jeg er drittlei av byens butikker... *s* 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 froskens uttalelser bærer nok preg av at hun har hatt særdeles små shoppingmuligheter den siste tiden! det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet 0 Siter
skal Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet *puh* Endelig noen andre som ser det og! 0 Siter
Gjest J31:o) Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 *puh* Endelig noen andre som ser det og! hehe 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 *puh* Endelig noen andre som ser det og! V'rt bekymret lenge jeg....og gjort mitt beste, men vanskelig tilfelle dette 0 Siter
frosken Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet _Noen_ av oss må jo utvikle oss i den retningen også, da det jo er åpenlyst at ikke _alle_ gjør det... ...og det er jo grenser for hvor lenge ammetåke ol kan påberopes som årsak til manglende klarsyn! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 _Noen_ av oss må jo utvikle oss i den retningen også, da det jo er åpenlyst at ikke _alle_ gjør det... ...og det er jo grenser for hvor lenge ammetåke ol kan påberopes som årsak til manglende klarsyn! Hva ER det du insuinerer her??? Hvem snakker om den gyldne middelvei, hele tiden? * snøft* 0 Siter
cathlin Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet Jeg vet... har gjort mine forsøk for å motvirke dette, men jeg er jo ikke proff... Har du forslag til tiltak? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.