Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd!

Nettopp; det samme gjelder for _overdreven_ grad av det meste.

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

var det til meg? I såfall, selvsagt :)

Jah? For flere? De sender nemlig ikke til Norge. :(

Gjest Liza i London
Skrevet

Du hadde orket, altså? Fra katalog(nett også, eller bare butikk? Har hørt rykter om at de maser noe vanvittig hvis de først har fått adressen....

Begge jentene mine har vokst opp i Next-tøy, men det er slett ikka alltid de har det jeg vil ha når jeg er i Englnad eller at jeg er der når jeg trenger noe....

kan godt ta fra nett, mailene deres overlever jeg :)

Skrevet

det samme gjelder for overdreven sykling, skigåing og annen utagerende atferd!

Sier hun som trøsteshopper flere par med ski i året. :P

Skrevet

I motsetning til alkohol er tøy faktisk noe man må ha - ihvertfall etter at vi passerte steinalderen.

Å ja, så det står så dårlig til med innholdet i flyflys klesskap?!?!

I såfall beklager jeg på hennes vegne at hennes kjæreste utviser slik manglende evne til å hjelpe henne med å få hatt klær på kroppen.

Er ditt klesskap også så tomt kanskje? I såfall finner du sikkert veien til både en og flere egnede butikker.

*trøstende hilsen til hun med det tomme klesskapet*

Gjest Liza i London
Skrevet

Jah? For flere? De sender nemlig ikke til Norge. :(

Har du en anonym mailadr du kan legge ut her?

Skrevet

Har du en anonym mailadr du kan legge ut her?

[email protected]

flyfly og jeg skal fint klare å samordne oss, vi treffes mer enn på dol :-)

Gjest Liza i London
Skrevet

[email protected]

flyfly og jeg skal fint klare å samordne oss, vi treffes mer enn på dol :-)

Ok, mail kommer fra meg litt senere i kveld.....ha listene klare!

Skrevet

Å ja, så det står så dårlig til med innholdet i flyflys klesskap?!?!

I såfall beklager jeg på hennes vegne at hennes kjæreste utviser slik manglende evne til å hjelpe henne med å få hatt klær på kroppen.

Er ditt klesskap også så tomt kanskje? I såfall finner du sikkert veien til både en og flere egnede butikker.

*trøstende hilsen til hun med det tomme klesskapet*

Det er vel sikkert nesten helt tomt, tror du ikke det?

Skrevet

Shopping, frosken, handler om livskvalitet....og evne til å glede seg i hverdagen.

( Selvsagt ville jeg lagt til mye om jeg skulle være alvorlig her!!)

froskens uttalelser bærer nok preg av at hun har hatt særdeles små shoppingmuligheter den siste tiden!

Skrevet

Har ikke tid til det, ellers skulle jeg gjort det. :) Den siste unnskyldningen hans var at "du skal jo dit sjøl om litt over en måned!". Joda, men da er salget slutt... :(((((((((

Hvorfor sier du ikke i fra, slik at vi kan ta en dol-tur til nevnte by???!!! Ah, jeg er drittlei av byens butikker... *s*

Gjest Liza i London
Skrevet

froskens uttalelser bærer nok preg av at hun har hatt særdeles små shoppingmuligheter den siste tiden!

det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet

Skrevet

det som bekymrer meg med frosken er at hun har utviklet seg i foruroligende grad i retning stabil fornuft og rasjonalitet

*puh* Endelig noen andre som ser det og!

Gjest Liza i London
Skrevet

*puh* Endelig noen andre som ser det og!

V'rt bekymret lenge jeg....og gjort mitt beste, men vanskelig tilfelle dette

Skrevet

_Noen_ av oss må jo utvikle oss i den retningen også, da det jo er åpenlyst at ikke _alle_ gjør det...

...og det er jo grenser for hvor lenge ammetåke ol kan påberopes som årsak til manglende klarsyn!

Gjest Liza i London
Skrevet

_Noen_ av oss må jo utvikle oss i den retningen også, da det jo er åpenlyst at ikke _alle_ gjør det...

...og det er jo grenser for hvor lenge ammetåke ol kan påberopes som årsak til manglende klarsyn!

Hva ER det du insuinerer her???

Hvem snakker om den gyldne middelvei, hele tiden? * snøft*

Skrevet

Jeg vet... har gjort mine forsøk for å motvirke dette, men jeg er jo ikke proff... Har du forslag til tiltak?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...