Gå til innhold

Manglende shoppe-gen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ER det du insuinerer her???

Hvem snakker om den gyldne middelvei, hele tiden? * snøft*

Ja, igjen vil jeg bare få påpeke at _noen_ nok bør påpeke verdien av den gyldne middelvei. Visse andre fabulerer om flyvning, bidrar til shoppingutskeielser for avhengige, er oppe om natten, har dårlige parkeringsferdigheter og manglende innsikt mht hvilken nytelse man kan få ut av sportslige aktiviteter. Inne på forumet for kroniske sykdommer kan du få noen gode råd om hvor du kan søke rehabilitering.

*behjelpelig hilsen*

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

36

• frosken

15

• Bookworm

13

• annegunn

11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg vet... har gjort mine forsøk for å motvirke dette, men jeg er jo ikke proff... Har du forslag til tiltak?

Hvis jeg var deg, så ville jeg ligget litt lavt i terrenget akkurat nå, siden du startet denne mobbingen...

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg vet... har gjort mine forsøk for å motvirke dette, men jeg er jo ikke proff... Har du forslag til tiltak?

Jobber med det, har laget en formulation, et individuellt opplegg. men hun er vanskelig å nå.....

Skrevet

Jobber med det, har laget en formulation, et individuellt opplegg. men hun er vanskelig å nå.....

''vanskelig å nå''

...sier hun som aldri har en fungerende mailadresse...

Gjest Liza i London
Skrevet

Ja, igjen vil jeg bare få påpeke at _noen_ nok bør påpeke verdien av den gyldne middelvei. Visse andre fabulerer om flyvning, bidrar til shoppingutskeielser for avhengige, er oppe om natten, har dårlige parkeringsferdigheter og manglende innsikt mht hvilken nytelse man kan få ut av sportslige aktiviteter. Inne på forumet for kroniske sykdommer kan du få noen gode råd om hvor du kan søke rehabilitering.

*behjelpelig hilsen*

Dobbelt snøft!!!!

Skrevet

Dobbelt snøft!!!!

Nemlig! Du er så bløt at du lett kan gis en knock out!

Skrevet

Klarer du den jobben tror jeg jammen det blir stjerneutdeling på dol igjen!!

Skrevet

Da må han betale seg ut av det. Dvs. du bestiller varene på nett, og han dekker frakt, toll og denslags som du hadde spart dersom han hadde hentet det.

Jeg har som vanlig i slike saker litt medfølelse med begge parter.

Gjest Liza i London
Skrevet

''vanskelig å nå''

...sier hun som aldri har en fungerende mailadresse...

Har det nå! HAr da ikke ligget på latsiden i heeele sommer

Skrevet

Da må han betale seg ut av det. Dvs. du bestiller varene på nett, og han dekker frakt, toll og denslags som du hadde spart dersom han hadde hentet det.

Jeg har som vanlig i slike saker litt medfølelse med begge parter.

Du er alt for diplomatisk, Laban. Reine Kofi Annan, jo! ;)

Skrevet

Skulle så inderlig gjerne vært - i så stor grad at jeg tror jeg bare må....

*Hviiiiiner*

Skrevet

*Min dypeste medfølelse* ;o)

Takk! :)

Skrevet

Hvis jeg var deg, så ville jeg ligget litt lavt i terrenget akkurat nå, siden du startet denne mobbingen...

Mine uttalelser er basert på objektive observasjoner.

Gjest Liza i London
Skrevet

Nemlig! Du er så bløt at du lett kan gis en knock out!

vent til jeg er skikkelig våken, så skal jeg ta igjen!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218054285' post='3929539]

Hvorfor sier du ikke i fra, slik at vi kan ta en dol-tur til nevnte by???!!! Ah, jeg er drittlei av byens butikker... *s*

Jeg noterer meg det, og skal starte opp Flyfly Tours til London når anledninga byr seg. :)

Skrevet

Jeg noterer meg det, og skal starte opp Flyfly Tours til London når anledninga byr seg. :)

*s*

Skrevet

Du er alt for diplomatisk, Laban. Reine Kofi Annan, jo! ;)

Og du bestiller bare klær dere er enige om at du virkelig _trenger_.

* dukker *

Skrevet

Jeg tror du må kjøpe en sykkel for å kunne nå henne.. :-)

Skrevet

Og du bestiller bare klær dere er enige om at du virkelig _trenger_.

* dukker *

Stikk og legg deg, Kofi! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...