Gå til innhold

Får ikke gå ut...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du får ikke gå ut før de er trygge på at du ikke skader deg. Var selv innelåst engang i 14 dager.

Jeg skjønner begrunnelsen, men jeg bare lurer på om det finnes noen grense? Kan man være uten utgang i 3 år liksom? I fengsel har de i hvert fall en times lufting daglig...

Gjest xbellax

Jeg skjønner begrunnelsen, men jeg bare lurer på om det finnes noen grense? Kan man være uten utgang i 3 år liksom? I fengsel har de i hvert fall en times lufting daglig...

Jeg er faktisk enig med deg i dette, frisk luft er viktig. Men, det er selvsagt en grunn til at du ikke kan gå ut og dette er det klart de tar alvorlig. Har sykehuset ingen innesperret atrium, inngjerdet hage, et eller annet? Man blir jo gal av å vandre i korridorer dag ut og dag inn..

Gjest Villniss

Jeg er faktisk enig med deg i dette, frisk luft er viktig. Men, det er selvsagt en grunn til at du ikke kan gå ut og dette er det klart de tar alvorlig. Har sykehuset ingen innesperret atrium, inngjerdet hage, et eller annet? Man blir jo gal av å vandre i korridorer dag ut og dag inn..

Nei, det hørtes ikke bra ut. Frisk luft og nærkontakt med naturen kan vel heller bare være positivt og kanskje føre til at tilfriskningen skjer raskere.

Og med pleiere som passer på, burde vel ikke det være noe farlig?

hei.

jeg har vært innlagt flere ganger på akuttavd. og det er som nevnt ofte ikke utgang hvis de tviler på din impulskontroll. Har vært innelåst i 4 uker en gang, pga. sterk selvskadetrang, samt at jeg prøvde å stikke av på tur, ikke lurt... Det er ingen grense på hvor lenge de kan holde deg inne, men du kan klage til kontrollkommisjonen om dette. tror det går under bruk av tvansmidler og da må sykehuset begrunne skriftlig at de gjør som de gjør. Uansett kan du klage om uverdig behandling.

Annonse

Nei, de har ikke noe sted man kan gå ut. Bare korridorer dag ut og dag inn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...