Gå til innhold

Hva gjør dere med nattevåk?

Anbefalte innlegg

Gjest Dette skal bli tøft.

Er sykmeldt denne uken (etter ferie) og sliter med at jeg våkner tre halv, fire hver natt. Da er jeg urolig og tenker gjerne på at jeg gruer meg til å face jobben, sjefen etc.

Nå er jeg jo hjemme og selv om jeg også våkner tidlig slik at det blir lite søvn totalt så går det jo forsåvidt greit å gå sliten og trøtt hjemme. Men hva gjør jeg når jeg har begynt på jobben igjen? Jeg vet desverre ved erfaring at det like gjerne forsetter slik uavhengig av hvor lite søvn jeg har fått tidligere.

Da er jeg jo avhengig av noen timers grei og sammenhengende søvn.

Jeg har begynt på Aurorix og Buspar, så jeg håper jo at dette skal gå se til.

Men hva gjør jeg hvis det ikke gjør det?

Hjelper ikke å ta seg noe varmt å drikke, lese litt el. Det eneste som hjelper er å roe ned systemet ved å peile tankene over på noe annet, som å valse rundt på interessante ting på internet.

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311809-hva-gj%C3%B8r-dere-med-nattev%C3%A5k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...