Gå til innhold

Tenker dere sånn hele tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest hedning

Jeg har vanskelig for å stole på noen, dette gjelder også behandleren min. Men det går i bølger.

Nå har jeg noen dager hatt veldig dårlig tro på alt og alle. Er sikker på at medisinen jeg får bare er gitt meg uten grunn. De kjenner jo ikke meg. Bare kaster medisiner etter meg for å bli fri meg.

Tenker også at jeg ikke har bruk for mennesker egentlig. Jeg vil være i fred, reise langt vekk på et øde sted. Mennesker er vonde, de bare utnytter meg til fordel for seg selv. Etterpå er det bare å drite i hva jeg mener og vil.

I tillegg glemmer jeg ting, hva jeg skriver, hva jeg gjør, det er helt borte. Er sikker på at det er medisinen som gjør meg sånn. Helvetes medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311819-tenker-dere-s%C3%A5nn-hele-tiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...